obey-robots.txt
24 Februari 2018, 01:17
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [15 stemmen]
35% [15 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [28 stemmen]
65% [28 stemmen]

Stemmen: 43
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Spoedmonteur klacht

Willem
Even terug over de kabels.....Ooit sneuvelde bij ons na HD advies een datakabel en het zou 6 dagen duren voor die ontvangen zou worden. Dit is natuurlijk je reinste kolder. Laatste onderhoud aan het TV gebeuren leverde ontzettend veel storingen op. Deze worden geleverd door Ziggo maar dat gaat via Post NL terwijl diezelfde kabel ook gewoon bij praxis ligt. Als ziggo nu eens iets op kan zetten met bijvoorbeeld praxis was die oplossing binnen een uur gerealiseerd zonder een dure bezorgdienst. Kwestie van voucher of mail naar (bijvoorbeeld) praxis met de naam van de klant die komt ophalen scheelt dat een berg tijd, dure bezorgdienst en dat kan weer een berg irritatie wegnemen. Bij mensen die geen mogelijkheid hebben tot zelf halen kan altijd nog bezorgd worden.
 
Black Tiger
Dat zijn inderdaad wel opties om iets snel te verhelpen, ben ik met je eens, maar er is een enkele provider die het zo doet.
Geeft misschien weer logistieke of boekhoudkundige problemen?

Dat 6 dagen is een standaard uitspraak, heeft er ook mee te maken dat zij die dingen in het systeem moeten zetten, dat moet dan bij de juiste afdeling aan komen, dan nog verpakt en verzonden.
Meestal is het 1 a 2 dagen, maar zeker als er een weekend tussen zit dan heb je al snel 4 dagen dus misschien dat ze daarom die tijd op geven?
Daar heb ik helaas geen zicht op.

Een systeem met vouchers of zoiets zou inderdaad wel mooi zijn als er haast geboden is.
Greetings, Black Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spoedmonteur klacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet Klacht over Ziggo 8 15-12-2016 20:27
klacht Algemeen 6 10-12-2016 01:10
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
Klacht klantenservice ziggo Algemeen 2 23-02-2013 11:12
geen klacht maar pluim Algemeen 3 01-04-2012 01:00
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo02:34:32
| Gilex05:11:03
| Bitfreak06:04:14
| Zippo06:59:23
| Justin2309:42:40
| Desmark10:45:12
| Ziggo Webcare11:07:24
| kezeltje15:11:22
| P C Buchly 1 dag
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

21-02-2018 15:58
hi

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven