obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
ZEER SLECHTE SERVICE
MARTECK
ik heb een zakelijk abonnement en heb sinds het veranderen van zender frequenties zeer slechte ontvangst, en juist in de weekeinden als ik vrij ben, als je belt krijg je standaard de vraag of je het één en ander uit wil proberen, is ondertussen al een paar weken aan de gang. Vandaag zou er eindelijk een monteur komen tussen 08.00 en 13.00 uur echter om 13.00 uur niemand te zien. Dus weer bellen duurt ongeveer een half uur weer verschillende mensen aan de telefoon en slechte muziek tussen het wachten. uiteindelijk het antwoord dat de monteur het waarschijnlijk druk heeft (kan niet anders met zo'n slechte provider) en de planning is niet te bereiken dus wordt er een mail naar de planning gestuurd en ik word waarschijnlijk teruggebeld. Ziggo vergeet dat ik een zakelijk abonnement hebt en ik nu al 5,5 uur mijn werk niet kan doen en waarschijnlijk nog langer, uiterst teleurstellend van Ziggo ik ga de verloren uren claimen en denk er hard over na om ziggo de laan uit te sturenWhip
 
Black Tiger
Wij kunnen hier weinig aan veranderen maar dit is natuurlijk geen goede zaak.

Ik heb webcare op je klacht gewezen zodat zij contact met je hierover kunnen opnemen. Zij kunnen (en doen) over het algemeen meer dan de gewone helpdesk!
Greetings, Black Tiger
 
Matty
Ik heb ook een zakelijk abonnement en ik moet zeggen dat ik gisteren contact heb gehad met de helpdesk en ze morgen een monteur sturen (alweer) voor een probleem wat we al langer hebben dat de horizon box zijn zender informatie niet mee heeft...

Eerder had ik een particulier abonnement en daar duurde het dagen voordat er een monteur kon zijn nu dus de volgende dag.

Een monteur die niet komt opdagen is lastig en vervelend om het dan meteen een slechte provider te noemen vind ik wat ver gaan.

Maar we zijn nu paar dagen verder hoe is de situatie nu?

groeten
Matty
 
Chou
Matty je vergeet een ding MARTECK gaf aan dat dit probleem al een paar weken aan de gang is en dat dan een monteur ook niet komt opdagen is zeer slecht en dat zijn minpunten voor de provider.
 
PassieWaterm
Weet je wat pas erg is.
Op 20 Juni liep mijn contract af bij Ziggo dat wisten ze dus al een maand ivm opzegtermijn. Ziggo krijgt het voor elkaar om op 23 juni toch nog het voorschot voor Juli van mijn rekening af te halen terwijl het contract dus is afgelopen he. Als ik op 24 Juli het voorschot NOG NIET terug heb (dus ruim een maand na afloop contract) neem ik maar eens contact op. Schijnt dat de betaalopdracht nog niet in de computer te staan maar het is wel de normale procedure. Ik zal mijn geld binnen 2 weken krijgen en dan moet ik ook nog dankjewel zeggen dat men dit voor mij doet? Normaal gesproken duurt het namelijk langer weet de medewerker me te vertellen. Serieus? Dus als je weet dat een contract afloopt en zelfs al is afgelopen haal je toch nog een maand geld binnen en is terugbetalen na 6 weken... als je geluk hebt.... normaal??
 
Chou
Beste PassieWaterm wat is nu het probleem je had toch de afboeking kunnen storneren dan staat het geld meteen weer op je rekening.
 
Black Tiger
Dat zou misschien ook een optie zijn geweest.

Maar laten we het a.u.b. even on-topic houden.
Dit gaat over het probleem wat Marteck heeft en hopelijk laat Webcare hier snel iets van zich horen.
Anders kun je ze evt. ook ze via Facebook op Twitter benaderen of het forum van Ziggo zelf.

Andere klachten a.u.b. in een apart eigen onderwerp.
Greetings, Black Tiger
 
PassieWaterm

Quote

Chou schreef:

Beste PassieWaterm wat is nu het probleem je had toch de afboeking kunnen storneren dan staat het geld meteen weer op je rekening.


Probleem? Jij vind dat dus blijkbaar normaal? Het is geen probleem..... maar volgens mij zou Ziggo het ook niet oke vinden als ik de apparatuur pas 6 weken later zou retourneren. Maar goed..... Off topic.... Sorry.
 
Matty

Quote

Chou schreef:

Matty je vergeet een ding MARTECK gaf aan dat dit probleem al een paar weken aan de gang is en dat dan een monteur ook niet komt opdagen is zeer slecht en dat zijn minpunten voor de provider.


Beste Chou,

Ik heb hier niet overheen gelezen en besef dat het al een paar weken aan de gang is echter mijn ervaring met de helpdesk is totaal anders oke de wachtmuziek is slecht etc maar dat is bij vele bedrijven zo.

En een monteur die niet op komt dagen vind ik een hele slechte zaak voor welk bedrijf dan ook maar ik zou dan niet meteen een bedrijf als zeer slecht bestempelen.

Vandaar dat ik ook heel nieuwsgierig ben naar hoe de stand van zaken nu bij hem is want fouten worden overal gemaakt echter het is hoe men de fouten oplost wat een bedrijf goed of slecht maakt in mijn ogen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZEER SLECHTE SERVICE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
Advertentie