obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken
VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro
Zippo
Het 3 jarig VPN Unlimited abonnement loopt bij mij binnenkort af. Ik gebruik het tijdens de vakanties om met laptop en mobiel op wifi toch beveiligd te zijn.

Je hoeft trouwens niet de app van hun te gebruiken. Als je support mailt met de vraag hoe je handmatig de VPN kunt instellen dan krijg je een uitgebreide mail terug met gebruikersnamen en wachtwoorden voor alle VPN protocollen. Ook krijg je voor OpenVPN de certificaten toegestuurd van al hun servers. Handig als je op b.v. je router of NAS de VPN verbinding handmatig wilt instellen.

Ik zag dat er nu een mooie aanbieding was voor $49,99 voor een "Lifetime Supscription". Met 10% korting bij je eerste aankoop of 10% korting met promo code "TURNUP" (geen idee hoelang die laatste geldig is maar kreeg ik op 17 augustus binnen).

Inmiddels heb ik die VPN Unlimited Lifetime Subscription met korting voor 45 dollar aangeschaft. (~ 38 Euro).

Voor de liefhebbers hier de link: VPN Unlimited Lifetime Subscription

Nieuwe promocode met 15% korting: BYESUMMER
Gewijzigd door Zippo op 03-09-2017 21:15
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nietes
Ik vraag me eigen af wat beter/veiliger is. Hun app of de losse opvn configuraties
Stja Annoying
 
Zippo
De app heb ik eigenlijk alleen op mijn telefoon gebruikt, tot ik er achter kwam dat je alle benodigde informatie via hun supportservice ook kon krijgen. Aangezien ik een control freak ben wil ik liever geen onbekende software gebruiken. Op mijn mobiel heb ik openvpn geïnstalleerd en op die manier een vpn verbinding opgezet. Ik heb een Asus rt 87u voor mijn thuis netwerk. Deze heeft een aparte VPN pagina, hier kan ik ook Openvpn via VPN unlimited instellen. Dit werkt prima en dan zit het hele netwerk achter de vpn (PC, NAS, etc). Echter normaal gebruik alleen de vpn voor mijn mobiel.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Nietes
Ik heb hun app er ook afgegooid en gebruik nu alleen de ovpn configuratie files, ik had voor ik reageerde al een mail naar hun gestuurd met de zelfde vraag als jou. ( bedankt voor de info ) en kreeg inderdaad alles toe gestuurd
Stja Annoying
 
MisterSenseo
Ik heb het als newbie ook geprobeerd maar ik kom met mijn 250/25 Mbit niet verder dan 92/24 Mbit.
Hoe kan dit ?
Hellup !!!!!!!!
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Probeer eens een andere server in ander land, dat kun je zelf kiezen.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden gezien heb dat iemand zijn volle snelheid krijgt met VPN.
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo

Quote

Black Tiger schreef:

Probeer eens een andere server in ander land, dat kun je zelf kiezen.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden gezien heb dat iemand zijn volle snelheid krijgt met VPN.


Die ervaring heb ik ondertussen ook, ik heb de Chrome-browser-extensie toegevoegd, daarmee haal ik wél de hele volledige snelheid, maar daarmee ga ik het doel voorbij, ik wil incognito zijn op usenet, browsen interesseert me niet of ik daar zichtbaar ben......... Pfft
Ik heb eindelijk na 8 jaar losse modem en aparte router ( waar VPN handmatig ingevoerd kan worden ) nu die mooie nieuwe Connectbox van Ziggo en je raadt het al, daar kun je géén VPN inbouwen ............ GrinROFLGrin
Dus als iemand mij kan voorzien van kennis en gegevens om handmatig de VPN van VPN-unlimited in mijn pc in te bouwen, heel graag..........................dwz als die gegevens mij dicht bij mijn maximale DL en UL brengen...........Als ik met 250/25 Mbit minder dan 225Mbit DL heb hoeft het voor mij niet, dan sloop ik de snelheid waarvan ik zo trots was en ben dat ik die altijd haal zonder haperen ....... Pfft
Als ik die snelheid wel haal koop ik ook die lifetime VPN, dan is het mij wel waard, hihi.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Ah die Connectbox, vreselijk ding, weinig mogelijkheden. Kunt er geen VPN in bouwen, het apparaat ondersteund ook geen NAT Loopback, bah.
Als ze me er ooit zo eentje willen aansmeren kunnen ze hem gelijk mee terug nemen.

Quote

Dus als iemand mij kan voorzien van kennis en gegevens om handmatig de VPN van VPN-unlimited in mijn pc in te bouwen,

Bedoel je zonder de VPN software van VPN Unlimited?

We hebben laatst een aantal VPN's getest, zal eens vragen bij wie de hoogste snelheid was, maar dat waren er zonder lifetime, die kosten een bedrag per maand.
Maar kan me wel voorstellen dat je een snelheid die flink lager ligt niet leuk vindt, zeker niet nu hij een stuk hoger is geworden pas. Smile
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo

Quote

Black Tiger schreef:

Bedoel je zonder de VPN software van VPN Unlimited?


Ja dat bedoel ik, ik ben geen fan van extensies en zo dus ik wil eigenlijk in netwerkcentrum die VPN inbouwen.
Als het echter zo is dat veiligheid ten koste gaat van de snelheid dan weet ik het nog niet zo net ...... Pfft
Wat betreft de Connectbox, buiten die dingen die jij noemde, ik heb nog nooit zo'n fijn modem gehad !
Hij lijkt tot nu toe volledig stabiel en dan berust ik me in het feit wat er niet mogelijk is......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Ik ben ook geen fan van extensies, maar een apart stukje software wat los te bedienen is, dat is geen extensie.
Dat draait hier ook, kan het los opstarten dus kan VPN gebruiken indien nodig en anders laat ik 'm uit staan en kan zo ook zelf servers kiezen.
Voor torrent verkeer is dit prima, voor usenet wordt ie nog niet gebruikt en voor surfen ook niet.

V.w.b. de Connectbox. Dan heb jij toch geen fijne modems gehad. Heb hier een Cisco 3925 en die is ook retestabiel. Kennis van me een Technicolor, werkt ook volledig stabiel en voorzien van nat-loopback.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Videoland Unlimited binnenkort bij Ziggo Ziggo nieuws : 2 20-06-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
UEFA EURO 2012, EK voetbal Algemeen : 15 10-06-2012
DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger Klacht over Ziggo : 11 27-01-2012
Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro Algemeen : 3 07-10-2009
Advertentie