obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 11:46
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [13 stemmen]
34% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [25 stemmen]
66% [25 stemmen]

Stemmen: 38
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro

Nietes
Klasse Clap Ik zal als ik thuis ben ook eens een L2TP verbinding aanmaken, maar met mijn ( trage ) snelheid ( 40/4 ) zal het niet veel uitmaken
Echte HD kijk je op een plasma TV Cool

MisterSenseo
Nietes schreef:

Klasse Clap Ik zal als ik thuis ben ook eens een L2TP verbinding aanmaken, maar met mijn ( trage ) snelheid ( 40/4 ) zal het niet veel uitmaken

Misschien heb je dan wel een mega strakke verbinding hihi.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 250/25 Mbit met Connectbox-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Nietes
Met bijbetaling aan Ziggo vast wel Grin
Echte HD kijk je op een plasma TV Cool

MisterSenseo
Nietes schreef:

Met bijbetaling aan Ziggo vast wel Grin

ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 250/25 Mbit met Connectbox-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

MisterSenseo
Kleine update:

Mét VPN L2TP aan, op usenet met unlimited speed bij Eweka haal ik ( wel heel erg schommelend ) een gemiddelde snelheid van rond de 150Mbit......zélfs met SSL aan in Newsleecher......
Erbij melden dat mijn 1ste generatie Core i7 niet heel veel meer aankan op usenet, zonder VPN haal ik stabiel rond de 200Mbit met uitschieters naar 230Mbit, dus die average 150Mbit met VPN is in mijn ogen echt niet slecht.
Ikke is blij......... Wink

Johan63
Ok, deze VPN aanbieding gaat via Stacksocial, welke niet erg betrouwbaar is.
Ik heb dus contact opgenomen met vpnunlimited en krijg als antwoord dat het een partner verband betreft en een speciale aanbieding is bij stacksocial.
De aanbieding is nog 4 dagen geldig (vanaf nu) maar moet erbij zeggen dat ik, zojuist bij de registratie op dit forum, werd geweigerd ivm het ip-adres (VPN stond aan)
Kortom, ik ga wel gebruik maken van de aanbieding

Black Tiger
De aanbieding is nog 4 dagen geldig (vanaf nu)

Yeah right... dat lijkt maar zo. Grin Die aanbieding is al meer dan een jaar geldig en ze doen alsof ie dus binnen een paar dagen stopt maar hij blijft gewoon lopen.
Ik heb hem ook via Stacksocial gekocht. Volgens mij zelfs in 2015. Smile
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Videoland Unlimited binnenkort bij Ziggo Ziggo nieuws 2 20-06-2015 01:39
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws 5 27-05-2015 14:31
UEFA EURO 2012, EK voetbal Algemeen 15 10-06-2012 15:42
DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger Klacht over Ziggo 11 27-01-2012 22:25
Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro Algemeen 3 07-10-2009 23:38
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin2300:13:08
| Desmark01:07:50
| boodje01:13:34
| Ziggo Webcare01:55:14
| Zippo02:10:47
| barnhoorn04:04:37
| Gilex04:37:53
| Matty06:51:02
| Black Tiger09:03:05
| MisterSenseo10:50:53
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???