obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken
VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro
mvdenzen

Quote

MisterSenseo schreef:

Ik heb het voor elkaar !!!
Denk ik.
L2TP, gegevensversleuteling stond op 'versleuteling verplicht' en die heb ik op 'maximale sterkte' gezet, IPv6 uitgeschakeld en zie hieronder ...... Wink


Ik heb dit draadje gelezen. Zelf ook VPN unlimited infinity op de PC. Hoe kan ik bij downloaden nu maximale snelheid krijgen?
Alleen via een Belgische adres in de VPN krijg ik 60 mbps download via speedtest. Zonder de VPN aan bijna 400 mbps.

Wie kan me op weg helpen om met een goede snelheid usenet te gebruiken icm de VPN
 
Johan63
Dat lijkt me het risico van een vpn.
Je bent afhankelijk van een server en de snelheid die deze server aan je toestaat.
Ik denk niet dat het sneller kan met vpn.
 
MisterSenseo
Sja ik kan er niks anders van maken....... 200 Mbit mét VPN...... Pfft
MisterSenseo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
Ik krijg L2TP niet werkend, krijg wel verbinding maar geen data, dus gebruik ik maar openvpn, haal ik gewoon de max snelheid Clap

Oja op/onder windows 10
Stja Annoying
 
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

Ik krijg L2TP niet werkend, krijg wel verbinding maar geen data, dus gebruik ik maar openvpn, haal ik gewoon de max snelheid
..........en ik krijg openvpn niet aan de praat, dat heft elkaar op ..... Annoying
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
mvdenzen

Quote

MisterSenseo schreef:

Quote

Nietes schreef:

Ik krijg L2TP niet werkend, krijg wel verbinding maar geen data, dus gebruik ik maar openvpn, haal ik gewoon de max snelheid
..........en ik krijg openvpn niet aan de praat, dat heft elkaar op ..... Annoying


Mooie cryptische omschrijvingen Smile
Maar hoe krijg ik nu een betere snelheid met VPN?
Ligt dat aan VPN unlimmited of aan mijn usenet provider?

Ben op zoek naar een antwoord hoe het wel werkend te krijgen Wink
 
MisterSenseo
Klik op onderstaande link, dan ontvang je het Open Office bestandje waar je de hele handleiding ziet.
Succes,

http://members.ziggo.nl/mistersenseo/...-Setup.odt
Gewijzigd door MisterSenseo op 27-12-2017 13:21
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
Zo'n handleiding is er ook voor openvpn Annoying
Stja Annoying
 
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

Zo'n handleiding is er ook voor openvpn Annoying



Maar die voor L2TP heb ik helemaal zelf gemaakt, bennik toevallig best trots op ...... Annoying
Ik heb OpenVPN trouwens ook werkend........alleen niet volle snelheid.........hoewel, nadat ik naar de traagste snelheid ben overgestapt haal ik wél de volledige snelheid, wel 39 Mbit !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
Daarom haal ik met openvpn ook de volle snelheid 40/4 Wink
Stja Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Videoland Unlimited binnenkort bij Ziggo Ziggo nieuws : 2 20-06-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
UEFA EURO 2012, EK voetbal Algemeen : 15 10-06-2012
DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger Klacht over Ziggo : 11 27-01-2012
Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro Algemeen : 3 07-10-2009
Advertentie