obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Weg WiFi
Bokskabouter
Beste allemaal,
Gewijzigd door Bokskabouter op 20-10-2017 02:51
 
Black Tiger
Ik hoop dat het geen ip cam is geweest van de Action want daar zijn de nodige berichten over dat die gehackt werden.
Sowieso is het plaatsen het beste te doen door iemand die weet waar hij mee bezig en ook admin en gast account (indien aanwezig) van degelijke wachtwoorden voorziet.

Hoeverre er tegen het platleggen van wifi netwerken te vechten is. Behalve met wat kanalen schuiven en werken met meerdere repeaters binnenshuis is dat bijna niet te doen.
Als het echt gasten zijn die weten waar ze mee bezig zijn en met teveel vermogen uitstralen via bijv. zelfgemaakte apparatuur wordt het al erg moeilijk er iets tegen te doen.
Misschien bij het Agentschap Telecom alhoewel ik betwijfel of die daar moeite voor gaan doen.

Pas geleden gepakt met phone jammers? Ik denk dat ik me niet met die gasten zou aanleggen alleen om wifi te hebben.
Een andere router gaat je daar ook niet bij helpen, zoals gezegd hooguit meerdere repeatertjes of extenders (kan ook die dingen zijn wat je in het stopcontact duwt, of home pluggen) zodat het erg moeilijk wordt het bereik binnen je huis plat te duwen.

Voor de rest.... zou het zo vlug niet weten, misschien nog anderen een idee?
Greetings, Black Tiger
 
Bokskabouter
Ok bedankt dit is voldoende hoor. Ik was daar ook al bang voor dus dan laat ik wifi voor wat het is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weg WiFi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie