obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Opname stopt na uitzetten tv
hkeyzer
Goedemiddag,
Wie kan mij helpen?
Ik heb sinds 2 maanden hetvolgende probleem. Ik heb een panasonic 55cx750 met dubbele tuner met daaraan gekoppeld een usb hdd waar ik op opneem. Als ik een programma op npo 1,2 of 3 opneem dan gaat het altijd goed. Maar als ik rtl4 of een andere gecodeerde zender op neem dan stopt de opname als ik de tv uitzet. Een uitgestelde opname gaat wel goed zolang de tv uit staat. Zet ik de tv aan tijdens de opname dan blijft de opname lopen totdat ik de tv uitzet. Dits is alleen bij gecodeerde zenders. Het werkte 2 jaar lang zonder problemen. Tv teruggezet naar fabrieksinstellingen. Geen resultaat. Ziggo gebeld. Opnieuw authorisatiecodes gekregen. Niets helpt. Nieuwste firmwre van pansonic is al van 7 juni 2016. Dus aan de tv is niks veranderd. Ben ten einde raad. Wil liever geen media box. Wat ik wel gek vind is dt ik bij de informtie van mijn c+ modules een dtum van 1 sept. 2017 zie staan terwijl deze er al 2 jaar inzitten. Dan moet er toch iets gewijzigd zijn aan mijn kaarten

Gr. Henk
 
Zippo
Misschien kan ZiggoWebcare je hier mee helpen. Ik heb ze in elk geval op dit onderwerp geattendeerd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
hkeyzer
Ze zijn er al mee bezig. Wacht nog af. Bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opname stopt na uitzetten tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Jack van Gelder stopt bij Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 21-02-2021
HBO Nederland stopt ermee Welke zender wil je er nog bij hebben? : 2 29-09-2016
Ziggo stopt met Samsung DCB-H360r Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 10-01-2016
Opname problemen met Horizonbox Frequently Asked Questions : 4 29-11-2015
Ziggo stopt definitief met Ziggo TV App Ziggo nieuws : 1 17-07-2015
Advertentie