obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
glasvezel binnenkort
grotode
Binnenkort glasvezel dus internet uit ziggo pakket wat mij vbtreft. Gevraagd aan ziggo of ze ook tv+telefonie hebben/krijgen. Een duidelijk nee was het antwoord !!

Behoort dit binnenkort wel tot mogelijkheden ivm klantverlies ?!

 
Black Tiger
Hoezo nee? Weet schijnbaar een van die klantenservice medewerkers niet wat er allemaal verkocht wordt.

https://www.ziggo.nl/bellen/vast-bellen/

Jawel dus. Ze hebben ook TV+telefonie en zonder internet. Kost wel 32,70 per maand. Excl. activatiekosten.


Greetings, Black Tiger
 
grotode
Ik heb het gezien maar dit is niet het pakket wat ik nu heb. Ik kijk niet goed misschien maar tv compleet + bellen is er niet en als ik het los bekijk en optel zouden de bedragen nergens op slaan. Kortom de combi die ik wil is er stiekem toch niet

Ze maken het je niet gemakkelijker , kennelijk ligt het verdienmodel daar niet

Sterker nog. De bewuste medewerkster zei ook nog even ; "....ach weet u, ziggo heeft zoveel klanten die paar uit uw gemeente gaan we niet missen..."

Ik snap de reactie wel, maar echte klantenbinding is dit niet.

 
Black Tiger
Het staat er inderdaad niet bij, maar niet alles wat ze hebben staat aangegeven.
Maar als jij het nagevraagd hebt bij ze en ze hebben jou gezegd dat die combi en niet is dan houdt het inderdaad op.
Of een dergelijke keuze bij andere providers wel mogelijk zijn weet ik zo vlug ook niet, maar kan me voorstellen dat dit bij anderen ook beperkt zal zijn.

Het verdienmodel ligt net als bij andere providers vrijwel zeker met de nadruk op het alles in 1 pakket. Dat is voor iedereen het leukst verdienen.

V.w.b. de opmerking van de medewerkster, dat is niet bepaald klantvriendelijk moet ik zeggen.
Gelukkig werk ik niet voor Ziggo. Smile
En helaas hebben we hier in onze gemeente met 116.000 inwoners nog steeds geen glasvezel. Sad


Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Goedemorgen. Vaste telefonie gaat altijd via een modem, internet gaat ook altijd via een modem. Het is daarom gebruikelijk dat je internet en telefonie bij dezelfde provider onderbrengt.

Dan kies je een 'TV-abonnement' met natuurlijk Ziggo Go en Ziggo Sport. Hier vind je de abonnementen op een rij: https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag Smile


Ziggo Webcare
 
grotode
Hoe kan het dan zo zijn dat je wel telefoon + tv standaard aan kunt bieden. ( zal iets met snelheid te maken hebben ! )

Waarom niet internet van het signaal af halen met de huidige stand van zaken op technisch gebied moet dat kunnen lijkt me.

Modem laten hangen dus en de klant kan verder ( mits tarief interessant genoeg uiteraard )

Even nog ter aanvulling webcare:
Ik ga juist glasvezel nemen ivm snelheid. Tv+telefonie wil ik graag houden want dat is top !!

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel binnenkort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Meer glasvezel in Ziggo gebied Ziggo nieuws : 3 17-10-2015
Videoland Unlimited binnenkort bij Ziggo Ziggo nieuws : 2 20-06-2015
Nieuwe firmware v3.2 UPC Horizon mediabox, binnenkort ook bij Ziggo. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 06-05-2015
Gedwongen overstap door aanleg glasvezel, maar geen CaiWay glasvezel diensten beschikbaar. Ziggo nieuws : 1 16-10-2014
Siers legt glasvezel aan in Almelo Algemeen : 3 07-07-2013
Advertentie