obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20%
Black Tiger
Tadaaa... er was dus iets mis.
Ze hebben het handmatig even aangepast en nu doe ik ook weer mee met de 250 mbitters. Grin


Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo

Quote

Black Tiger schreef:

Tadaaa... er was dus iets mis.
Ze hebben het handmatig even aangepast en nu doe ik ook weer mee met de 250 mbitters. Grin


ClapClapClapClapClap


Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
Ik behoor nu tot de groep 50tigers Smile


Stja Annoying
 
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

Ik behoor nu tot de groep 50tigers Smile


ClapClapClapClapClap


Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
nubro01
Het zou handig zijn als je je profiel aanpast of tenminste je postcode in de post vermeld, dan weten wij ook waar in Nederland e.a. al gebeurt is.
Vast bedankt.

 
MisterSenseo

Quote

nubro01 schreef:

Het zou handig zijn als je je profiel aanpast of tenminste je postcode in de post vermeld, dan weten wij ook waar in Nederland e.a. al gebeurt is.
Vast bedankt.


Maak je niet druk, het is mooi weer.......Pfft
Ziggo heeft beloofd in gedurende de maand april te regelen, dus na 1 mei nog geen verbetering ?
Reset je modem door minstens 3 minuten stroom eraf, en werkt dat nog niet, ff Ziggo bellen...........


Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Sterker nog, door mijn contact met Ziggo i.v.m. dat het bij mij niet werkte, weet ik dat het inmiddels al overal in het land is doorgevoerd per 15 april.
Alleen het herstarten gebeurt gefaseerd.

Dus inderdaad kun je nu al je modem 3 minuten zonder stroom zetten. Dan weer aanzetten en dan zou je de nieuwe snelheid al moeten hebben.

Is dat niet het geval kun je gelijk contact opnemen met Ziggo. Wel natuurlijk bekabeld meten rechtstreeks op het modem.


Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo

Quote

Black Tiger schreef:

Sterker nog, door mijn contact met Ziggo i.v.m. dat het bij mij niet werkte, weet ik dat het inmiddels al overal in het land is doorgevoerd per 15 april.
Alleen het herstarten gebeurt gefaseerd.

Dus inderdaad kun je nu al je modem 3 minuten zonder stroom zetten. Dan weer aanzetten en dan zou je de nieuwe snelheid al moeten hebben.

Is dat niet het geval kun je gelijk contact opnemen met Ziggo. Wel natuurlijk bekabeld meten rechtstreeks op het modem.


ClapClapClapClapClapClapClapClapClap


Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Chou
Ben lang niet meer op het forum geweest en zag dat de internetsnelheid voor consumenten omhoog ging.
Heb het modem 3 minuten van de stroom gehad en daarna weer erop gezet en via de bekabeling de snelheid gemeten en niks noppes sneller.
Hierna Ziggo gebeld hoe het zat met de snelheid jaja ik behoor niet bij de consumenten die een verhoging krijgen omdat ik een 25 Mb pakket heb.
Dank je wel Ziggo.

 
Black Tiger
Tja wij zijn een onafhankelijk forum dus hebben geen binding met Ziggo.
Maar ik kan het me wel voorstellen. Er zijn 3 standaard pakketten, die hebben allemaal een snelheidsverhoging gekregen.

Jouw pakket behoort niet tot de standaard pakketten.
Het pakket met 25 Mb is een pakket van een speciale aanbieding, dat is dan ook een stuk goedkoper dan de normale pakketten. Dus dat is eigenlijk al een extra voordeel.
Het laagste pakket van 40 Mbit heeft ook heel lang moeten wachten en 2 snelheidsverhogingen moeten overslaan om eindelijk naar 50 mbit verhoogd te worden deze keer.

Dus dat jouw pakket niet verhoogd is, dat is misschien niet zo leuk, maar wel begrijpelijk.
Ik zou me er ook niet echt druk over maken, want in jouw geval zou de verhoging hooguit naar 30 mbit zijn gegaan, en 5 mbit verhoging merk je nauwelijks dus echt plezier zou je daar toch niet van hebben.


Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20%', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie