obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten
Epa
Het is een lachertje echt waar
 
MisterSenseo
A.U.B niet zo hoog van de toren blazen op de eerste dag na aanmelding.......Pfft
Ik begrijp dat er een storing is in Enschede en/of omgeving, bel Ziggo, hier kunnen wij als gebruikersforum niets aan doen, tenzij het Webcareteam zich ermee bemoeit.
Ik hoop dat ze meelezen, ik heb ze wel geattendeerd, maar ik weet niet of die functie nog werkt.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Epa
Wat hoog van de toren blazen?? Gewoon te gek voor woorden vanaf 12.30 uur lag alles eruit en je wordt als klant het bos in gestuurd er wordt op geen enkele manier gecommuniceerd dat is wat ik erg triest vind. Dat mag jij hoog van de toren blazen vinden, ik vind het ronduit triest dat je moet wachten tot na middernacht dan is alles opgelost.
 
Black Tiger
Dat is ook triest, maar dat kunnen wij niet ruiken alleen aan de hand van je eerste opmerking als nieuwe gebruiker.

Dit is geen officieel Ziggo forum, maar een forum wat ondersteuning biedt voor Ziggo problemen, buiten Ziggo om dus. Hier werken geen mensen die bij Ziggo werken. Maar wel goedwillende hobbyisten die anderen graag helpen voor zover dat kan.
Het webcareteam zit helaas ook alleen nog maar op het officiƫle forum.

Ik kan echter met je mee voelen. Deze week lag hier ook alles er uit, internet, telefonie, maar ook televisie. Gewoon zomaar opeens rond 01.30 's nachts.
Zeker tot 02.00 uur en 10 minuten later nog eens iets van een uur.

Geen enkele melding gehad van werkzaamheden. Op de storingspagina was ook niets vermeld van werkzaamheden, noch van enige storing.
Aangezien ik met name 's nachts werk is dat dus bijzonder vervelend.

Niet zo vervelend als de lange tijd dat het er bij jou uit lag. Dat is wel erg lang zonder vorm van communicatie.
Dit was voorheen bij Ziggo stukken beter (de communicatie in elk geval) en ben het met je eens dat dit stukken beter kan.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
ziggo forum gast gebruiker Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten : 7 25-07-2014
Traag en zelfs helemaal geen WiFi Storing : 11 01-07-2014
Wie kan mij verder helpen?? Algemeen : 4 17-09-2013
TV blijft hangen; afstandsbediening doet niets Digitale radio of televisie storing : 5 12-02-2013
Advertentie