obey-robots.txt
28 April 2017, 04:25
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 38% [14 stemmen]
38% [14 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 62% [23 stemmen]
62% [23 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

telefoonstoring

gerrit
Sinds 6 oktober heb ik geen telefoon verbinding meer.
paar keer mobiel gebeld( o.a. 8 minuten naar muziek geluisterd ) mijn beltegoed op!
2x klachtenformulier via internet gestuurd naar Ziggo.
17/10 bericht Ziggo dat klacht is doorgestuurd naar Technische Dienst.
23/10 bericht Ziggo: We zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij T.D.Ze streven er naar dat problemen binnnen 3 werkdagen zijn opgelost, in een aantal gevallen is dat "helaas"niet mogelijk , vragen begrip en geduld.
Nu is mijn geduld wel erg zwaar op de proef gesteld na 3 weken geen telefoon.
Gewijzigd door gerrit op 24-10-2008 19:21
Gerrit kip
 
Zippo
Als het niet spoedig opgelost wordt kun je het formulier hier linksonder op de site invullen. Dit gaat rechtstreeks naar de kabel belangenvereniging coax.nl. Zij proberen het dan voor je op te lossen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
andreanita
Hallo beste mensen, wij zitten allemaal met het zelfde probleem, het begon met mij, dat ik naar mijn mobiel belde, en dat ik er achter kwam dat wij een heel ander telefoon nummer hadden, dat nummer terug gebeld, en ja hoor bij ons ging de telefoon over ,bij ziggo snapte ze er niks van, word opgelost zeiden ze , het antwoord weten jullie al, niks dus, na 2 dagen helemaal geen telefoon meer, wij zitten nu 17 dagen zonder telefoon, sommige zitten al langer zonder,las ik, er staat ons nog wat te wachten, ik heb het ook gemeld bij consuwijzer en bij trosradar,maar verwacht er niet veel van.
gr André
 
bigjoe
Ik heb van half september tot half oktober zonder telefoon gezeten
Uiteindelijk bleek dat er bij het migreren van @home gebruikers naar ziggo er zaken falikant fout gingen. Zo registreerde mijn modem zich voor inkomende en uitgaande gesprekken bij twee verschillende servers. Het heeft dik 2 weken geduurd voordat ze daar achter waren en nog een dikke week om het op te lossen
Ondertussen ook kaptitalen aan beltegoed weggestookt
Toen ik hierop nog een pittige rekening kreeg (ze waren de koppeling tussen de ziggo klantnummers en @home klantnummers kwijt, waardoor het facturatie systeem niet 'zag' dat ik al maanden vooruit had betaald). Het heeft een half uur aan de telefoon geduurd om zo'n boekhoudkundig lichtpunt duidelijk te maken dat er ook zoiets als crediteren bestaat. Gewoon incasseren die hap!
Die incasso heb ik dus met dezelfde gang weer ongedaan gemaakt
Uiteindelijk met hulp van coax.nl direct contact gekregen met de klachtenafdeling in apeldoorn (nee, niet die verzekeraar), waar het balletje begon te rollen.
Uiteindelijk heb ik een vergoeding van 200 euro toegezegd gekregen, die deze week op m'n rekening is teruggestort.

Het kan dus wel, al heeft het ons verdomd veel moeite gekost...
Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
habasoft
je kunt ook afgesloten worden, als blijkt dat iemand anders jou hebben opgegeven, dat je je zelf wilt afsluiten. Ziggo heeft geen formulier, maar in de computer staat dat je wel een formulier hebt ingevuld. Bijna €125 mobiel gebeld, en na 2,5 maand weer telefoon (Oh ja na dreiging met melding naar RADAR te sturen) Net op tijd voor mijn bevalling had ik gelukkig weer telefoon.
Declareren doen ze niet aan, had ik maar met mijn (niet werkende) telefoon moeten bellen.
Ik vind dit gewoon schofterig. Ze moeten die hoge heren maar op een bonus/malus regeling zetten. Misschien dat er dan een verbetering komt.
met droevige groet.
AngryAngryAngrySad
voer geen oorlog, maar een eend.
 
Louisk
Het is weer even geoed gegaan. Maar nu is het dan toch eindelijk weer zover. Geen telefoon. Na drie keer verschillende mensen van de helpdesk te hebben gesproken geef ik het maar op beter gezegd is mijn geduld opgeraakt. Bekend verhaaltjes volgden... 1. resetten...2. met de testtelefoon die ergens op zolder zou moeten liggen, proberen.... 3. het probleem gaat naar de technische dienst... Wanneer ik nu naar mijn nummer bel dat begint met 850 en ook naar andere ziggo-klanten die met 850 beginnen, krijg ik de toon van "niet bestaand nummer...". Andere ziggo-klanten die hun oud nummer ooit hebben meegenomen hebben géén telefonie-problemen. Ik denk dat het iets met de 850 nummers heeft te maken en of een update icm een arris-modem. Maar weer erg vervelend allemaal.
 
O_Basters
Hallo,

Hier deels een gelijk probleem zij het dat ik wel telefoon heb gedeeltelijk. Heb sinds half oktober alles in 1 en sinds begin december een telefoon aangesloten op het modem. Kan hiermee wel bellen, maar gebeld worden is vooralsnog een probleem. Ook al tig keer de klanten"service" gebeld, maar na veel geduld nu op een dood punt aangekomen.... Alle excuusjes en mogelijke oorzaken hebben ze reeds verspild en krijg nu dus ook maar te horen dat je maar moet wachten.....

Echt fijn om je zo gewaardeerd te voelen als klant, op mail reageren is ook niet 1 van de sterke kanten van neerlands grootste kabelbedrijf, toch gek, zou verwachten dat ze daar toch wel kaas van gegeten zouden moeten hebben.

Als ik al mail heb teruggekregen is het zo'n mailtje waarin ze zeggen druk bezig te zijn met het oplossen van de storing, weet niet wat bij ziggo verstaan wordt onder druk bezig zijn, maar vindt 2 maanden toch wel redelijk lang duren zeg maar.

Dus voelt u allen getroost, u bent niet de enige

Met vriendelijke groet

Oscar
1 van de vele RADELOZE ziggo abonnees
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoonstoring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nog steeds telefoonstoring 4102 Storing 3 06-11-2012 10:30
telefoonstoring Algemeen 3 29-10-2012 17:18
telefoonstoring Algemeen 4 22-05-2012 18:19
ziggo telefoonstoring Storing 14 22-05-2012 10:50
telefoonstoring Algemeen 10 11-04-2012 14:50
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger04:44:36
| hijmetieleman05:01:18
| Bitfreak08:05:17
| Ziggo Webcare13:21:57
| MisterSenseo16:07:44
| Desmark16:44:25
| Ronald@5616:52:04
| Gilex18:30:15
| Chou18:54:55
| kezeltje19:04:19
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet