obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Action Now weg!
kees
Misschien eens massaal naar Kassa schrijven !
 
Deventer


Naar aanleiding van uw e-mail informeren we u als volgt.



Ziggo is genoodzaakt periodiek een keuze te maken welke zenders via onze digitale pakketten aangeboden worden. Wij proberen daarbij zoveel mogelijk rekening te houden met de voorkeuren van onze abonnees. Helaas is het niet mogelijk om al onze abonnees hierin volledig tevreden te stellen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
 
Deventer
"Het is niet mogelijk om alle abonnees tervreden te stellen"

Het is wel mogelijk om het grootste gedeelte teleur te stellen.
 
kees
Het is voor mij duidelijk dat Ziggo een gegeven hoog in het vaandel heeft staan.
ARROGANTIE !
Vandaag kreeg ik een brief met de mogelijkheid om over te stappen op Ziggo telefonie.
Ik zou dan duidelijk een verschil gaan zien in de telefoon rekening.
Iets wat als een paal boven water staat (ja ...hier liegen ze niet om) want hun goedkoopste telefonie abonnement is nog duurder dan mijn huidige Internet en telefonie samen.
Dit geldt ook voor de gesprekskosten.
En wat televisie betreft...sateliet tv wordt dankzij ziggo steeds interessanter.
En..om maar ontopic te blijven..met sateliet tv kun je weer ongestoord naar Action Now kijken.
Bedankt Ziggo voor de goede onbedoelde tips.
 
Deregtx
Film1 action kwam op tv en hup ACTIONNOW weg...


Ik vind dit toch wat verdacht, eerst Cinenova en nu Actionnow, Film1/canal+ zal jullie wel belonen zeker...
 
timmie1962
Er is maar een oplossing, massaal het Ziggo abbonement opzeggen. Piepen ze heeel erg snel wel anders, het zijn arrogante hoog in de lucht zwevende Neanderthalers. Van klantvriendelijkheid, of de betekenis de klant centraal hebben ze geen kaas van gegeten. Kortom een holbewoners niveau!
 
Chazzo
Dat zullen die mensen dan vast al 8 maanden geleden gedaan hebben. Als je die zender nu pas mist, ... nee te makkelijk antwoord.. Als ex-Neanderthaler kwam je er achter?
Hé doe ik t toch. Ondanks dat niet alles vlekkeloos verloopt, nog geen klagen over de service. Was bij Online een heel ander verhaal, dat terzijde.
 
Danny-
Wij kregen vanmiddag dit bericht in de Ziggo nieuwsbrief mail:

In de komende maanden wijzigt het digitale televisie-aanbod.

RTBF
De zender RTBF Sat heeft besloten per 15 februari te stoppen met zijn uitzendingen.
Ziggo bekijkt momenteel de mogelijkheden om een alternatief voor deze zender door te kunnen geven.

Ik heb net meteen een Klacht gestuurd naar Ziggo, dat ze ACTION NOW! gewoon weer moeten toevoegen aan het pakket.
En dit bericht lijkt me dus wel een goed moment om de zender RTBF?? gewoon te vervangen door Action Now!

Ik heb deze informatie ook in de klacht gezet, mijn benieuwen wat ik terug krijg.

Iedereen die ACTION NOW! terug wilt even snel een klacht indienen bij ZIGGO!
Dat kan via deze link: http://www.ziggo.nl/klantenservice/co.../formulier

WANT BIJ ZIGGO TELLEN HOPELIJK DE MEESTE STEMMEN!

Gebruik bij je bericht ook de tekst die ik schreef over de zender RTBF die weggaat en ze nog niet weten wat ze hiervoor in de plaats zullen doen.

Want Action Now! moet gewoon zo snel mogelijk terug op de buis, want de films op die andere filmzenders worden talloze keren herhaald en zijn gewoon stok oud.

ACTION NOW! moet gewoon terug!
Danny- voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Danny- op 29-01-2010 17:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Action Now weg!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Film1 lanceert op 1 okt. nieuw actiekanaal 'Film1 Action' Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 05-09-2008
Advertentie