obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Extra smartcards digitale televisie binnenkort mogelijk
Bitfreak
Werkt de smartcard [foutcode op het scherm] niet meer of heb je geen signaal bij de 2e ontvanger.
 
wilmaklaas
ik heb helemaal geen signaal meer volgens ziggo ligt het aan mijn kabel maar die heb ik al vervongen code E48 geen signaal
 
Bitfreak
Dus als je de kabel rechtstreeks aansluit op de tv heb je ook geen ontvangst?.
 
wilmaklaas
Als ik de kabel rechtstreeks op de tv aansluit heb ik perfect beeld dat is gewoon kabel tv maar ik heb geen digitale tv op de 2de ontvanger. De 2de smartcard werkt ook gewoon op mijn andere digitale ontvanger dus dat kan het ook niet zijn.
 
Bitfreak
De 2e Digitale ontvanger misschien is defect,welk merk ontvanger gebruik je?
Heb je de ontvanger ook al eens spanningsloos gemaakt en weer opnieuw opgestart?.
 
wilmaklaas
Als ik de digitale ontvanger omwissel dan werkt hij wel gewoon dus hij kan dan niet stuk zijn, het merk is humax. Dus spanning eraf werkt ook niet.
 
Bitfreak
Erg vreemd,je hebt dus gewoon signaal op de kabel staan en de ontvanger werkt ook goed.
Maar wat zie je op de 2e ontvanger?.
 
wilmaklaas
Ik krijg elke keer de melding E48 geen signaal
 
Bitfreak
Dus de ontvanger,kabel en smartcard werken allemaal,maar ook weer niet.
Het is moeilijk om op afstand hier iets over te zeggen.
Wat is je woonplaats,misschien dat je in de buurt woont?.
 
wilmaklaas
IK woon in Friesland vlak bij Harlingen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra smartcards digitale televisie binnenkort mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
glasvezel binnenkort Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 6 13-01-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Advertentie