obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
verbinding valt weg bij downloaden via newsleecher
Gigabyte
Heb je newsleecher wel betaald, anders gooit die toch ook alle verbindingen uit na controle op zijn eigen server ?

probeer dit proggie eens:
http://altbinz.nl/ of wat Zippo al heeft vermeld grabit:http://www.shemes.com/

Deze zijn gratis !
Gewijzigd door Gigabyte op 15-03-2009 14:20
 
harryd
heb een betaalde versie van newsleecher
gebeurt ook met ziggo nieuwsgroepen dat de verbinding wegvalt
heb idem betaalde payserver hitnews
modem slaat vast internet en telfonie doen het beide niet meer
resetten en dan gaat alles weer goed tot.....
monteur is dik een half uur geweest modem nagekeken en de bekabeling..alles wat prima
gr
 
Gigabyte

Quote

harryd schreef:
modem slaat vast internet en telfonie doen het beide niet meer


Dat zal dan toch een probleem van je modem moeten zijn of een zeer corrupte verbinding als je begint te sponsen, anders mag die niet volledig in puin draaien.

Vraag nog eens om een nieuwe (Motorola/Arris modem als dit kan in jou regio) en/of monteur en laat het hem zien wat er gebeurd.
Gewijzigd door Gigabyte op 15-03-2009 15:15
 
harryd
hallo gigabyte
de modem (webstar) is binnenste buiten gehaald door de monteur...(was er bij)
getest etc etc...toen heeft ie vanuit mijn pc nog testen gedaan en modem incl snelheid was prima
alleen.......als ik ga downloaden gaat het mis
en knijpen doen ze niet wat ik ga wel 4x daags naar mordax en speedtest en snelheid is goed
p.s niet getest newsleecher met monteur anders kan ik mijn portemonnee opentrekken
Gewijzigd door harryd op 15-03-2009 15:33
 
Gigabyte

Quote

harryd schreef:
p.s niet getest newsleecher met monteur anders kan ik mijn portemonnee opentrekken


Hoe bedoel je ??
Je doet niks verkeerd hoor, ziggo heeft zelf een newsserver ??
Als je hier bang voor bent dan zeg je toch gewoon, kijk jij naar het modem dan zal ik hem ff om zeep helpen. GrinGrin

Het is wel volgens mijn de enigste mannier om in 1 keer een X aantal snelle connecties tegelijkertijd aan te zetten, of je moet gaan hacken ofzo.
Gewijzigd door Gigabyte op 15-03-2009 16:16
 
harryd
haha goed plan
deed net effe test met limewire en dan loopt het lekker....na 30 min newsleecher aangezet en limewire uit en ja hoor...amper 10 min was ik weer offline
ja zou toch denken dat het aan newsleecher ligt....klinkt raar maar heb betaalde versie newsleecher en bevalt mij prima dus optie andere zoals grabit oid...liever niet
 
harryd
optie
kan zelf ook een modem kopen die 1.75 mb per/sec newsleecher aankan
kan weggegooid geld zijn maar ook de oplossing.

Edit: Gigabyte
Oeps ! foutje van Gigabyte.
Gewijzigd door Gigabyte op 15-03-2009 16:36
 
Gigabyte
Anders moet je het toch gewoon eens proberen met een ander programma.

Grabit is het makkelijkste in te stellen, en kan wel aantonen dat het probleem wel of niet aan je Newsleecher/modem ligt.

Grabit kan er ook zo weer af hoor en veranderd niks raars aan je PC configuratie.
Als het modem met hetzelfde aantal connecties vastloopt dan heb je het zeker uitgesloten. Wink

Als het aan je modem ligt dan ben je toch afhankelijk van Ziggo voor een nieuwe, los zijn ze niet te koop!
Gewijzigd door Gigabyte op 15-03-2009 16:40
 
harryd
ga het proberen..je hoort nog van mij
mvg harry en thanks
 
Gigabyte
Succes! we lezen het wel. Smile

Groetje terug,
Gigabyte.
Gewijzigd door Gigabyte op 15-03-2009 16:57
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt weg bij downloaden via newsleecher', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017
Advertentie