obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
usenet probleem
Wout

Quote

Hans schreef:
Outlook Express kan het bericht niet posten. Onderwerp '403 remote server
unavailable', Account: 'newnews.home.nl', Server: 'newnews.home.nl',
Protocol: NNTP, Reactie van server: '437 Unwanted newsgroup
"alt.klagen.athome.nl"', Poort: 119, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 437,
Foutnummer: 0x800CCCA9


Hier lukt posten wel! :p
 
watcher
Ik heb precies hetzelfde probleem. Het lijkt idd een probleem met het account. Maar de gegevens kloppen. Iemand nog een ander idee
 
pcwolf
Hoe kom ik aan mijn inloggegevens?

Om toegang te krijgen tot de nieuwsgroep van @Home heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Deze inloggegevens zijn dezelfde als de gegevens voor uw e-mailaccount van @Home. De gebruikersnaam en het wachtwoord van de hoofdgebruiker vindt u terug in de welkomstbrief.
 
darkfalcon
Ik gebruik al bijna 2 jaar newsservers,en sinds kort heb ik de 4 connecties van @home erbij gezet.:p
FF voor de duidelijkheid:
1) Als je via programma's als ftd (freeware) op nzbfiles zoekt,let erop dat ze niet crossposted zijn.Dwz dat ze op div. servers zoals bijv. alt.binaries.boneless + alt.binaries.nl gepost zijn.
@Home ondersteund nl. geen crossposted bestanden.
2)Om gebruik te nmaken van de nieuwe server hoef je GEEN TESTER geweest te zijn.
3)Grabitt maakt fouten sinds ie vista compatible is.Hij repareert tot je er echt niks meer mee kan.Shock
4)Als je echt plezier wilt hebben van de @home news server,er zijn voldoende nederlandstalige forums die het je haarfijn uitleggen.
en die hebben zelfs online video's die het uitleggen zodat mijn zoon van 13 het nog kan zonder hulpSmile
5)Houd rekening ermee dat je een download-limiet hebt op de @Home newsserver.ShockShock
Je gebruik kan je inzien op de
@home portal < Omdat ik niet ga spammen hier GEEN adressen van de nederlandse forumsGrin
Gewijzigd door darkfalcon op 17-11-2007 11:42
darkfalcon-1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'usenet probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk : 1 13-10-2016
Alternatief Sunny usenet Nieuwsgroepen : 23 08-12-2015
Probleem met coax aarden? Algemeen : 4 09-08-2015
Advertentie