obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ik word gek van Ziggo!!!
Shems
Het was te proberen. Dan moet ik maar een tool gebruiken om het uit te zoeken.
 
rrozema
Smile Ik test geen mensen, wel systemen. En Microsoft's systemen komen meestal niet erg ver in die tests. MS heeft een hele sterke basis door z'n eindgebruikersplatforms (windows) en heeft inderdaad ook veel terrein gewonnen in de corporate netwerken. Maar voor nog grotere netwerken heb je ander materieel nodig; simpel, snel en schaalbaar. MS platformen bieden geen toegevoegde waarde voor een ISP platform, dus waarom zouden ze dan die complexiteit en extra kosten wel toevoegen? Ze hebben vast hun eigen interne netwerk wel op MS software draaien, want daar levert het wel toegevoegde waarde op, maar voor het gebruikersplatform zijn MS netwerken onnodig duur, complex, kwetsbaar en simpelweg ontoereikend.

Dus in het interne bedrijfsnetwerk vind je vast de componenten waarnaar jij zocht, maar in het gebruikersplatform waarop jij en ik als klanten zijn aangesloten zul je ze hoogstwaarschijnlijk niet vinden. Op die redenering was mijn reactie gebaseerd.
 
Shems
: - ) Over het interne netwerk of het platform had ik niet nagedacht. Ik bedoel de configuratie zoals services, ip adressen, routers en protocollen. Info over het platform is écht nodig maar wel interessant...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik word gek van Ziggo!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie