obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Webspace (Homedrive) Zwolle
Decibert

Quote

In de adresbalk staat: https://www.ziggo.nl/missing-module/


Dat is wat je krijgt als Ziggo een storing heeft. Ik kan met Firefox gewoon wel de inlogpagina oproepen.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Fred
Hoi Decibert,

Toen ik net via FF op 'Mijn Ziggo' klikte werkte het wel weer.
Toen herhaalde zich wat ik ook al met IE had:
Ik klik op 'Webspace'. Moet e-mailadres invoeren, krijg dan een inlogscherm.
Daarna het scherm met keuze voor Webspace of Homedrive.
Ik klik op 'Webspace' en zit meteen weer op mijn webspace zonder iets te kunnen doen.
Het tweede inlogscherm verschijnt dus niet.

Vanmorgen bleek dat de links in OutlookExpress niet werkten. Normaliter wordt na het klikken op een link IE gestart, maar dat werkt nu ook al niet meer nu IE teruggezet is naar de basisinstellingen.

Ik wordt hier een beetje veel moe van.

mvg,
Fred.
 
Gigabyte
Volgens mij worden die log pagina’s van Ziggo allemaal gemaakt/geschreven in JavaScript.
Je kunt kijken of daar wat mee mis is, of overweeg eens een schone installatie van je PC er zitten nu aardig wat bug's in als ik het zo lees.Frown

Mvg,
Gigabyte.Smile
Gewijzigd door Gigabyte op 08-06-2009 21:38
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Fred
Hoi,

Ik ga de backup weer terugzetten, en daarna mijn PC zo instellen dat de tweede XP installatie opstart.
Daarna ga ik alle belangrijke bestanden en E-mail overzetten naar de goed werkende XP.
Daarna ga ik de andere installatie, die inmiddels al ruim 4 jaar draaid, er af gooien.

Bedankt voor jullie hulp.

mvg,
Fred.
 
Gigabyte

Quote

Fred schreef:
Daarna ga ik de andere installatie, die inmiddels al ruim 4 jaar draaid, er af gooien.


Dit kun je wel doen, maar als die oude XP op de C:\ partitie staat, ga de schijf dan niet formatteren!
Dan wis je namelijk de multiboot files en dan start je PC niet meer.Angry

Succes!
Mvg,
Gigabyte.Smile
Gewijzigd door Gigabyte op 08-06-2009 22:33
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Fred
Hoi Gigabyte,

Nee, maak je geen zorgen. :-)
Ik heb op C:\ Win ME, op D:\ XP, op E:\ XP en op G:\ staat Windows7.
Dus de multibootfiles blijven onaangetast.

mvg,
Fred.
 
Gigabyte
Wow Windows ME nog ! Smile

Hier nog zo eentje, ik heb hier Windows XP, Vista, Windows 7 64 bit draaien. Wink

Je bent handig zat als ik het zo lees, komt helemaal goed Smile

Succes.
Mvg,
Gigabyte.
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
TCP_IP
Wow Windows ME nog Pfft Sta idd ook nog verbaasd.

Mag ik nog 1 tip geven, was een tijd terug iemand ook met een soortgelijk probleem maar dan met Alice lounge. Inlogprobleem e.d.

De oplossing destijds was toen om de cookie(s) van de betreffende site te verwijderen zodat ze opnieuw aangemaakt konden worden.

p.s. Staan bij jou ook dan nu de multiboot files op Win7 partitie? Wat een ramp op Win7 te verwijderen zeg!
 
Gigabyte
Hoi TCP_IP,
Ik weet niet of de vraag voor mij bedoeld was maar zo los ik het op.

Ik gebruik EasyBCD 1.7.2 van NeoSmart Technologies.
FTD Nr: 973267 om hiermee de XP boot file’s weer terug te zetten (kan met 1 druk op de knop).
Daarna kijk ik of die weer opstart zoals ik dat wil, in XP formatteer ik de partitie waar ik Windows 7 op heb gezet.
En weg is die.Smile

Grtje,
Gigabyte
Gewijzigd door Gigabyte op 09-06-2009 18:34
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
TCP_IP
Ja sorry was inderdaad voor jou bedoeld Gigabyte.
Oh dat is wel goed om te weten, thnx.

Ja had destijds een tutorial gevonden, daarmee haal ik Win7 uit de bootmanager. Maar wat bleek, de boot.ini NTLDR e.d. bleven allemaal op de Win7 parititie staan. Handmatig overzetten ging niet, nja het overzetten wel maar daarna uiteraard de foutmelding dat NTLDR niet gevonden kon worden.
Had gelukkig een speciaal CD'tje waarmee ik windows ondanks dat gewoon kon opstarten (fixntldr.iso)
Heb toen WinVista over Win7 heen geinstalleerd en daar draai ik ook nog steeds op.

Maar ga hem zeker binnenhalen voor toekomstige projecten!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Webspace (Homedrive) Zwolle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie