Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Slechte verbinding Valkenburg LB?
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 10-02-2011 14:28
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dat doorzetten is gebeurd met dit topic als referentie, de Ziggo mensen lezen post 10 dus ook wel even, er zal geen actie volgen neem ik aan. Succes!! |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 10-02-2011 14:30
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
@sausje Stuur mij maar even je klantgegevens. Dan gaan we even kijken of we wat meer aan de hand is in jou straat/ omgeving. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex Ziggo WebCare
|
|
|
sausje |
Geplaatst op 10-02-2011 14:43
|
Activiteit » Valkenburg Lb » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3212 » ASUS RT-N66U Dark Knight » Humax iRHD-5100c Berichten: 61 Lid sinds: 07-02-2011 |
Ik heb toch maar even een PM gestuurd en laat aan de webcare over wat ze hiermee doen. Toch hoop ik echt dat dit opgelost word aangezien ik in de laatste 4 maanden van online -> tele2 -> ziggo ben gegaan (tele2 was een heel gedoe met hun 50mbit ) En aangezien ik 1.3km van de ADSL centrale aflig heb ik niet echt veel keuze :\' Maargoed, ik kon van sommige mensen ook wel begrijpen hoe ze de procedures doen, ik heb zelf een aantal maanden voor UPC helpdesk gewerkt (Internet en DTV), daarom wist ik ook al alle stappen die ik zelf moest ondernemen om te kijken waar het probleem lag. Helaas begrepen een aantal medewerkers mij niet met dit en kwam het erop neer dat ik zelfs geen floorwalker mocht spreken en nadat ik dat vroeg mij de telefoon opgehangen was geworden |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 11-02-2011 18:19
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ennnnn hoe staat het ermee?? |
|
|
sausje |
Geplaatst op 11-02-2011 18:35
|
Activiteit » Valkenburg Lb » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3212 » ASUS RT-N66U Dark Knight » Humax iRHD-5100c Berichten: 61 Lid sinds: 07-02-2011 |
Nog niets verder gehoord, vanmiddag was de verbinding wel goed. Neem aan dat als het morgen en overmorgen nogsteeds het s middags goed is dat ik de monteur ff afbel, wil niet dat die voor niet gaat komen. |
|
|
sausje |
Geplaatst op 12-02-2011 11:09
|
Activiteit » Valkenburg Lb » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3212 » ASUS RT-N66U Dark Knight » Humax iRHD-5100c Berichten: 61 Lid sinds: 07-02-2011 |
Naja tevroeg gesproken, KLOKSLAG 12.00 begon die weer raar te doen Naja ik heb iig weer 2 filmpjes gemaakt voor het geval dat de monteur komt en op dat moment het wel goed werkt.. Dat ik ten minste bewijs heb en niet weer voor gek word verklaard YouTube Video na modem reset YouTube Video Gewijzigd door sausje op 12-02-2011 11:55 |
|
|
sausje |
Geplaatst op 13-02-2011 10:50
|
Activiteit » Valkenburg Lb » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3212 » ASUS RT-N66U Dark Knight » Humax iRHD-5100c Berichten: 61 Lid sinds: 07-02-2011 |
Het is echt met de dag erger, nu al vanaf 9 uur vanmorgen, met net zelfs echt om de 10 sec disconnects bij het online gamen... echt niet leuk meer deze shit.. Als morgen die monteur gaat zeggen dat het "op dat moment perfect werkt" heeft die toch echt een foking probleem met mij.. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 13-02-2011 10:59
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Schiet me net wat te binnen, ik had datzelfde gedoe ook na een paar dagen 120Mb. Helpdesk gebeld, wat bleek, er stond maar 1 lijn open, terwijl er na oplevering 4 open moeten staan voor een stabiele snelheid. Hij vroeg me het modem te ontdoen van alle kabels, incl. voeding, coax en UTP, volledig vrij. En vervolgens na paar minuten alles weer opnieuw aan te sluiten, in de tussentijd zou hij dat even fixen bij Ziggo. En voila, nooit geen last meer gehad. Het zou toch niet zo zijn dat.............................. |
|
|
sausje |
Geplaatst op 13-02-2011 11:08
|
Activiteit » Valkenburg Lb » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3212 » ASUS RT-N66U Dark Knight » Humax iRHD-5100c Berichten: 61 Lid sinds: 07-02-2011 |
En was dat dan ook bij jou opeens zo gekomen, want het heeft hier 1 maand perfect gewerkt.. Maar voorheen hielp mijn modem resetten idd, maar dat is nu ook hopeloos Ik ben gewoon echt bang dat op het moment dat die monteur komt het wel weer even goed doet en hij vervolgens niks eraan zal opmerken... Deze filmpjes wat ik genomen heb zouden toch genoeg bewijs moeten zijn neem ik aan? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 13-02-2011 11:24
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Begon spontaan, zonder aanwijsbare redenen. Even lezen, ik heb het niet over een reset, ik heb het over het volledig kabelvrij maken van het modem, alle kabels eraf. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinding Valkenburg LB?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding | Storing | : 34 | 19-11-2017 |
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
Slechte service ZIGGO | Klacht over Ziggo | : 7 | 04-05-2017 |
Wegvallende verbinding | Storing | : 3 | 25-01-2017 |
Advertentie