Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
Pagina 2 van 2: 12
|
downloadsnelheid laag + uitvallende modem
|
|
m0w4 |
Geplaatst op 02-12-2011 22:32
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 27-11-2011 |
De monteur is geweest maar helaas is het probleem nog niet opgelost. Integendeel. De snelheid lijkt almaar verder te zakken. Max 22mbps De AOP is doorgemeten en laat gewoon netjes ruim 120mb down zien. Ik heb een ander modem gekregen. We waren het er over eens dat het lood om oud ijzer is want het nieuwe modem brengt vooralsnog niet de gewenste snelheid. Maar hij had kennelijk opdracht gekregen om toch dat nieuwe modem aan te sluiten. Hopelijk ben ik wel van de uitval af. Wat er nu gaat gebeuren is dat het "Error team" wordt ingeschakeld. Ik zou bericht krijgen van het "error team" wanneer het probleem is opgelost. Afwachten is niet mijn sterkste kant dus bel ik maandag maar weer met Ziggo om na te gaan hoe 1 en ander verloopt. De nieuwe WCD heb ik nog niet binnen maar naar verwachting bleek de bestaande ook niet het probleem. Het nieuwe modem; Cisco epc3212 software versie: EPC3212-E10-5-v302r12901-100908cs Hardware versie: 1.0 Firmware Build Time: Sep 8 2010 17:56:12 Na het weekeinde hopelijk meer. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-12-2011 22:51
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Okee,er is mij iets totaal niet duidelijk. Wij kunnen als moderators/administrators/beheerders van iedereen de IP adressen zien. Jij vertelt hierboven een nieuw modem te hebben gekregen. Dan heb je dus 100% zeker weten een ander IP adres. Wat schetst mijn verbazing ? Jouw IP is gelijk aan al je eerdere berichten ? Dat is dus onmogelijk als je een werkend modem afkoppelt en een ander modem aansluit en activeert.Zeker wanneer je dit binnen 48 uur doet. Zit je misschien al die tijd via een draadloze verbinding op het netwerk van de buren ? Dat zou wel eens kunnen verklaren waarom er helemaal niets verandert. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
m0w4 |
Geplaatst op 03-12-2011 18:36
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 27-11-2011 |
Stelletje "Big Brothers". Ik heb smakelijk om je opmerking moeten lachen. Het zou inderdaad een leuke digibeet grap zijn om "per ongeluk" op het netwerk van de buren te zitten. Ik kan desondanks ook niet verklaren waarom ik nog steed het zelfde ip adres heb. Gewijzigd door m0w4 op 03-12-2011 18:47 |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 03-12-2011 19:15
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Quote MisterSenseo schreef: Okee,er is mij iets totaal niet duidelijk. Wij kunnen als moderators/administrators/beheerders van iedereen de IP adressen zien. Jij vertelt hierboven een nieuw modem te hebben gekregen. Dan heb je dus 100% zeker weten een ander IP adres. Wat schetst mijn verbazing ? Jouw IP is gelijk aan al je eerdere berichten ? Dat is dus onmogelijk als je een werkend modem afkoppelt en een ander modem aansluit en activeert.Zeker wanneer je dit binnen 48 uur doet. Zit je misschien al die tijd via een draadloze verbinding op het netwerk van de buren ? Dat zou wel eens kunnen verklaren waarom er helemaal niets verandert. of een gekloond macadress in de router -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
m0w4 |
Geplaatst op 05-12-2011 23:10
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 27-11-2011 |
Toen ik een minuut of wat geleden achter m'n pc kroop zag ik tot mijn stomme verbazing dat ik "m'n snelheid" weer terug had. Vraag niet wat er precies is gebeurd...ik weet het niet. Het Error Team heeft z'n werk gedaan. Toch ga ik morgen nog even na wat ze hebben gedaan en waar het probleem lag. Ik zal dat hier posten zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen. De huidige opstelling is;
Op router zijn aangesloten;
Behalve de Xbox staat alles meestal tegelijk aan. Tijdens de speedtest was er slechts geringe load. Die breedbandversterker laat ik er maar tussen. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 05-12-2011 23:15
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Kijk aan!! Dank voor de feedback Zo zie we weer dat Ziggo idd niet de problemen naast zich neersmijt maar er ook daadwerkelijk wat mee doet. Dat dit niet altijd in het weekend kan lijkt me logisch. Veel fun met je goeie snelheid!! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'downloadsnelheid laag + uitvallende modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
settop box modem | Klacht over Ziggo | : 3 | 09-05-2018 |
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht | Klacht over Ziggo | : 12 | 16-12-2017 |
Advertentie