Onderwerp bekijken
Laat hier je suggesties achter voor dit forum. Tevens kun je hier suggesties, ideeën, wensen en voorstellen kwijt met betrekking tot verbeteringen van de apparatuur en diensten van Ziggo. B.v. nieuwe functies in firmware voor modems en ontvangers.
Foto's van je aansluiting
|
|
jessyvader |
Geplaatst op 07-05-2012 20:47
|
![]() Activiteit ![]() » leidschendam » 2266cl » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Extra » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3 Lid sinds: 07-05-2012 |
niet heel netjes maar toch plaats ik foto's http://desmond.imageshack.us/Himg707/...es=landing dat is 1 http://desmond.imageshack.us/Himg560/...es=landing dat is 2 http://desmond.imageshack.us/Himg717/...es=landing dat is 3 Edit mod :Na veel mislukte pogingen urls klikbaar gemaakt....... ![]() Gewijzigd door MisterSenseo op 07-05-2012 22:06 |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 07-05-2012 21:08
|
![]() Expert ![]() » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Hee leuk: fotoos !!! ![]() Ik heb wel even een vraagje: Heb jij last van ratten? ![]() Da kabeltje ziet er behoorlijk aangevreten uit !! Waar is dat kabeltje van? Geen gigabitverbinding vermoed ik... p.s.: Je moet die backslash (net na jpg) eruit halen dan zijn je foto's zichtbaar. ![]() Gewijzigd door BMP op 07-05-2012 22:11 Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
BMP |
Geplaatst op 07-05-2012 21:53
|
![]() Activiteit ![]() » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Hmmm ik probeer de plaatjes zichtbaar te maken lukt mij ook niet, die backslash maakt niets uit ![]() ![]() Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 07 2012 22:09:11: Quote Na veel mislukte pogingen urls klikbaar gemaakt. Ja dat kan ik ook wel ![]() En eeegh ik mis nog een beloofd filmje waar blijft dat ![]() Gewijzigd door BMP op 07-05-2012 22:12 You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 07-05-2012 22:19
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Dat "beloofde" filmpje was een "toegezegd" filmpje en dat komt er pas als ik ergens een storing heb, of als ik een verandering moet plegen, het zit zover weggebouwd dat voor een filmpje van 30 seconden ik een hele dag aan het uit- en inbouwen ben. WCD, versterker, modem, switches e.d zitten allemaal in die vensterbank weggewerkt en er zitten kabel- en netwerkaansluitingen in de bak. Dus zolang ik geen storingen heb, hebben jullie pech....... ![]() Ik draai zo al 2,5 jaar dus je kunt nog wel ff wachten whahahaha P.S vraag het anders aan Undertaker als hij er is, hij heeft me geholpen met het bouwen van die kast......... ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 07-05-2012 22:26
|
![]() Expert ![]() » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
![]() ![]() Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 07 2012 22:53:18: Ach... dan zal ik het maar weer doen : Amateurs ! ![]() Hier de foto's van Jessyvader: ![]() ![]() ![]() Gewijzigd door Nicholas op 07-05-2012 22:53 Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 07-05-2012 23:45
|
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2865 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ah leuk, rommel maken kunnen we allemaal, ik ook.![]() ![]() En dan liggen de kabels nog relatief aan de kant, LoL. Ohja de Fritzbox staat er niet bij, die staat iets verderop. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 08-05-2012 00:00
|
Sjees ! ![]() ![]() Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 08-05-2012 00:13
|
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2865 Lid sinds: 07-04-2011 |
Noem je dit al sjees? Dit is nog niets, zoals gezegd ligt het redelijk aan de kant. Ik zal van de week eens een foto van achter de TV maken want nu zie je nog niet eens de helft. Daarna nog een foto'tje van achter de pc en dan schrik je helemaal. ![]() En connection interrupts? Helemaal geen last meer van bleek veroorzaakt te worden door een te zwakke voeding op een nieuwe switch. ![]() Het verbaast me eerder dat jij er geen last van hebt met die aan elkaar geknoopte utp kabel. ![]() Greetings, Black Tiger
|
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 08-05-2012 00:24
|
Ja, van die connection interrupts door de switch wist ik. Ben benieuwd naar je andere foto's. Zien we nog wel verschijnen. Oja, die aan mekaar geknoopte UTP is van "Jessyvader" vandaar dat ik dacht dat ie last had van ongedierte ofzo... ![]() P.s.: zo'n schrootjeswand is altijd wel handig om zaken tegenaan te schroeven. Ook een mooie retro cementlook vloertje. ! Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 08-05-2012 00:35
|
Ah nee dat is geen retro cementlook. Dat is stof.![]() We hebben namelijk een mooie tegelvloer, maar de vrouw mag van mij niet achter TV komen dus dat doe ik 1x per jaar zelf wel effe. Daarom dat het stof die retro-cemet look geeft. ![]() Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foto's van je aansluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw | Algemeen | : 3 | 25-10-2019 |
Onbekende aansluiting op mijn netwerk | Computer vragen | : 11 | 12-11-2017 |
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 6 | 03-03-2016 |
aansluiting Baarle Hertog Belgie | Algemeen | : 4 | 12-01-2016 |
Huis aansluiting verplaatsen! | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 6 | 23-12-2015 |