Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Ziggo focust zich geheel op klantbehoud
|
|
Zippo |
Geplaatst op 19-04-2013 09:40
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ziggo stort zich de komende maanden op het behouden van klanten. Door middel van speciale loyaliteitscampagnes wil het kabelbedrijf klanten voor langere tijd aan zich binden. Een voorbeeld hiervan is korting geven op een decoder bij verlening van een contract. Uit de eerste kwartaalcijfers van 2013 die vandaag zijn gepresenteerd, blijkt dat de churn van klanten met een alles-in-1 bundel is gestegen naar 6,2%. In het vierde kwartaal van vorig jaar bedroeg het percentage overstappers nog 5,7%. De stijging van de hoeveelheid overstappende klanten heeft volgens Ziggo te maken met de sterke concurrentie tussen kabelmaatschappijen in Nederland. De ‘churnrate’ van partijen als KPN, Telfort en UPC zou dan ook vergelijkbaar zijn. Bernard Dijkhuizen, ceo Ziggo, verwacht dat de nieuwe loyaliteitscampagnes die in het tweede kwartaal van 2013 zullen starten, ondersteuning bieden aan de uiteindelijke doelstelling: het verlagen van de churn. ‘Daarnaast gaan we ons focussen op het verbeteren van de klantervaring door middel van nieuwe innovaties en productverbeteringen. De recente lanceren van onze cloud bases gebruikersinterface voor set top boxen is hier een voorbeeld van.’ Bron: ccmonline |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 19-04-2013 14:38
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Quote Zippo schreef: Ziggo stort zich de komende maanden op het behouden van klanten. Door middel van speciale loyaliteitscampagnes wil het kabelbedrijf klanten voor langere tijd aan zich binden. Een voorbeeld hiervan is korting geven op een decoder bij verlening van een contract. Uit de eerste kwartaalcijfers van 2013 die vandaag zijn gepresenteerd, blijkt dat de churn van klanten met een alles-in-1 bundel is gestegen naar 6,2%. In het vierde kwartaal van vorig jaar bedroeg het percentage overstappers nog 5,7%. De stijging van de hoeveelheid overstappende klanten heeft volgens Ziggo te maken met de sterke concurrentie tussen kabelmaatschappijen in Nederland. De ‘churnrate’ van partijen als KPN, Telfort en UPC zou dan ook vergelijkbaar zijn. Bernard Dijkhuizen, ceo Ziggo, verwacht dat de nieuwe loyaliteitscampagnes die in het tweede kwartaal van 2013 zullen starten, ondersteuning bieden aan de uiteindelijke doelstelling: het verlagen van de churn. ‘Daarnaast gaan we ons focussen op het verbeteren van de klantervaring door middel van nieuwe innovaties en productverbeteringen. De recente lanceren van onze cloud bases gebruikersinterface voor set top boxen is hier een voorbeeld van.’ Bron: ccmonline Hulde. Eindelijk waardering voor bestaande klanten. Jan. Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 19-04-2013 17:04
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Er is ook een bel actie gaande onder bestaande klanten. 3 maanden Sport 1 voor € 5,- per maand. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 19-04-2013 17:18
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Alleen als ik geld toe zou krijgen mogen die programma's afgeleverd worden.
|
|
|
Bitfreak |
Geplaatst op 19-04-2013 23:14
|
Beheerder » Onnen » 9755PE » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » Fritz!Box 7490 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 370 Lid sinds: 21-03-2009 |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo focust zich geheel op klantbehoud', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie