obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Wanneer sneller ?
NewsFake
Volgens de ziggo site:
Alles-in-1 Extra-klant?
Je ontvangt gratis een nieuw docsis 3.0 modem Om de snelheid van 50Mb te kunnen leveren en in de toekomst nog hogere snelheden (eind dit jaar al 80 Mb) te kunnen aanbieden, heb je als Alles-in-1 Extra klant een nieuw modem nodig. Daarom ontvangen al onze Alles-in-1 Extra klanten in juli en augustus van dit jaar gratis de nieuwste docsis 3.0 modem.

We zitten nu in de derde week van januari 2010 en het najaar 2009 is dus al even voorbij, wanneer kan ik de snelheid van 80Mb verwachten, kan op de site niets vinden.
 
MisterSenseo
Zoals bij heel veel andere problemen geldt:
Google is je beste vriend en dan vind je dit:
Begin dit jaar beschikbaar in Utrecht en Den Haag. Andere gebieden volgen in de komende jaren.
Dit bericht is wel van Zgoo zelf en vind je op de volgende pagina:
https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/adsl/
Maar.............:zoals iedereen ondertussen weet is het verhaal van de firmware-update om te huilen en 25 januari gaat men testen met wederom nieuwe firmware,en als die goed werkt gaat het online.
Dit alles vertraagt natuurlijk het hele proces,maar voor zover nu bekend gaat de verhoging naar 120 Mbit en 30 Mbit in het eerste kwartaal 2010 in werking.
In sommige gemeenten werkt het trouwens al feilloos,waaronder delen van Enschede en Tilburg.
Ook van delen van DenHaag heb ik al metingen van 120 Mbit gezien.
Eerst alle problemen de wereld uit en dan verhogen is mijn mening,er zijn nog zat mensen die niet eens hun huidig beloofde snelheid halen,laten die problemen eerst opgelost worden.
Beloftes zijn mooi,het nakomen is mooier........Smile
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Sasja
de rest van nederland komt eind zomer aan de beurt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer sneller ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten Abonnementen : 2 13-04-2017
Sunrise agenda met TV zenders wat en wanneer Algemeen : 1 20-08-2015
Extra Smartkaart nodig wanneer upgrade zenderpakket?? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 9 19-01-2015
kabelinternet van Ziggo binnen enkele jaren nog 20 keer sneller Ziggo nieuws : 5 24-09-2013
Sinds wanneer werken betaalnr. instellingen niet meer? Klacht over Ziggo : 6 09-06-2013
Advertentie