obey-robots.txt
06 December 2016, 13:05
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
COAX NL, is de belangenvereniging voor kabel gebruikers. Verder heeft COAX elk kwartaal een overleg met Ziggo. Vermeld hier de zaken die COAX moet bespreken met de provider.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

UBEE modem troubles en oproep schadevergoeding Ziggo!

Jovel
Zojuist geplaatst op : www.coax.nl

2 Feb. '10 De laatste maanden heeft COAX NL veel klachten ontvangen omtrent het Ubee modem van Ziggo. Na maanden lang, beloven van Ziggo dat de problemen omtrent dit modem heel snel opgelost zouden zijn, heeft COAX NL vanmorgen eindelijk de volgende mededeling van Ziggo ontvangen: "sinds een half uur staat de nieuwe firmware van het Ubee modem op het netwerk.

Klanten die hun modem herstarten krijgen deze automatisch. Deze firmware lost de bekende problemen met het modem op."
COAX NL hoopt inderdaad dat de problemen nu opgelost zijn. Na deze maanden lange ellende, is COAX NL benieuwd om hoeveel klanten het gaat en doet een oproep aan die Ubee klanten, die de afgelopen maanden last hebben gehad, dit te melden bij COAX NL, via het e-mail adres: met daarbij;

a) de klant gegevens,
b) wat waren de problemen?
c) hoelang heeft u last gehad van die problemen?

Na deze inventarisatie gaat COAX NL proberen een schadevergoeding te regelen voor deze klanten bij Ziggo.
Gewijzigd door Zippo op 02-02-2010 17:56
 
macdualcore
Hopelijk reageren er veel Smile
 
sjaakv6
Ik heb de e-mail verstuurdSmile
 
Jovel
op dit moment , wo 3 febr. 2010 om 14.20

9 reacties binnen Sad

wel allemaal met de reactie's na herstart van het modem , de problemen opgelost lijken te zijn Grin
Gewijzigd door Jovel op 03-02-2010 14:20
 
Jovel
vandaag donderdag om 18.42 uur : 12 meldingen binnen Sad

waar blijven al die mensen die klachten hadden ???????????
 
Puma
Internet ligt er zeker uit bij ze en zijn dus niet op de hoogte van de actie.

/sarcasme.
Gewijzigd door Puma op 04-02-2010 19:46
 
ron62
Ik heb laatst een brief gestuurd over een te lage snelheid en dat ik betaal voor een snelheid die ik niet krijg het enige antwoord wat ik kreeg is sorry wij zijn er mee bezig , zo van daar zijn we vanaf, daarover gebeld nu kan je achteraf een vergoeding krijgen .....eerst zien dan geloven
 
Jovel
@ ron

daarom graag je verhaal naar ubee@coax.nl
 
Mike239
Jovel schreef:
vandaag donderdag om 18.42 uur : 12 meldingen binnen Sad

waar blijven al die mensen die klachten hadden ???????????


hallo, bedankt voor jullie inzet, goed plan.
Ik heb gemaild. Ben benieuwd.

Grt. Mike
 
ron62
Jovel schreef:
@ ron

daarom graag je verhaal naar ubee@coax.nl


Ik heb een mail erheen gestuurd

Gr Ron
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UBEE modem troubles en oproep schadevergoeding Ziggo!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 06-12-2016 12:54
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:11:01
| Zippo00:13:47
| kezeltje00:42:55
| Desmark01:18:07
| buijs03:19:40
| jlebbink04:46:42
| Gilex05:54:43
| Matty11:45:03
| Drenthe201611:55:08
| Monteur_kees13:30:32
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan