obey-robots.txt
02 December 2016, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

laagvolume HD kanalen ne 1 2 en 3

jeltol
Het volume van de 3 nederlandse HD kanalen is een stuk lager als de andere zenders na het updaten van de decoder is dit euvel verschenen zijn er anderen die hier ook last van hebben?vr gr
 
Timmie
hier hetzelfde probleem ik heb een humax decoder
 
JVC
Ook in Tilburg het zelfde probleem, is dit via de decoder instellingen zelf op te lossen ?
 
jeltol
antwoord ziggo service bekabeling nakijken en testen met direkte verbinding als dan nog verschil in volume is telef contact opnemen en gaat technische kijken of komen
 
sido
veel voorkomend probleem te laag geluid op ned.1-2-en 3 hd opvallend verschil in geluidsterkte met analoog
 
jeltol
Bedankt voor de reacties heb contact gehad met ziggo die kennen het probleem maar niet de oplossing de man in het call centrum gaat er een klacht van maken maar weet niet of er dan iets aan gedaan wordt heeft iemandal een oplossing gevonden
vr gr
jelle
 
JAM1971
Ik heb zelf ook dit probleem. Dezelfde zenders in SD-kwaliteit hebben echter wel een normaal volume.
Ik zie ook bij het inschakelen van NED 1, 2 of 3 HD dat op het display van m'n AV-receiver de melding "DIAL. NORM -5". Dit betekent dat het (Dolby Digital) geluidssignaal een volumecorrectie van -5 dB meekrijgt. Dan houd je dus iets meer dan een kwart van het normale volume over (elke 3 dB vermindering betekent een halvering van het geluidsniveau). De volumecorrectie heeft het meeste effect op de centerspeaker (òf de speakers van de TV) waar de meeste geluidsinformatie naartoe wordt gestuurd.
Dat zou dus een goede verklaring kunnen zijn voor het veel te lage volume op deze zenders.
 
jeltol
Weet iemand een oplossing of instelling die je kan doen
vr gr
 
JAM1971
@Jeltol:

Ik ben bang dat je niet zelf het volume anders kunt instellen. Dit wordt waarschijnlijk door de betreffende omroep/zender zo doorgestuurd naar de provider. Of Ziggo daar nog iets aan kan, mag of wil veranderen is voor mij ook een vraag. Misschien kan iemand van Ziggo daar op reageren?! Wink
 
Zippo
Ik heb het probleem bij Ziggo afgelopen vrijdag onder de aandacht gebracht.

De prioriteit die er aan gegeven wordt hangt af van de hoeveelheid mensen die deze klachten ervaren.

Dus reageer hier in deze draad als je problemen hebt met het volume niveau van de HD TV zenders.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'laagvolume HD kanalen ne 1 2 en 3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Infoberichten kanalen lijst mobiele telefoon Ziggo mobiel telefonie 3 17-11-2012 19:43
Geen ontvangst van alle TV kanalen van Ziggo Digitale radio of televisie storing 11 04-08-2011 08:21
Haperingen op HD kanalen Storing 5 11-06-2011 00:01
storing bij enkele tv-kanalen Storing 3 05-01-2011 15:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:24:42
| Desmark02:22:17
| MisterSenseo03:39:12
| bertusdh04:37:18
| Black Tiger07:08:46
| Gilex08:38:25
| jlebbink10:37:54
| frankgr17:48:03
| Bitfreak20:58:22
| Hefaistos21:27:47
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan