obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cammodule Ziggo werkt niet
adverschuren
Hallo mede forum lezers kan iemand mij helpen?
Ik heb een Panasonic tv met aansluiting voor een mudule voor digitale ontvangst echter het werkt niet met de door mij ontvangen cammodule en card van Ziggo
Het type nummer is TX32LXD85F
 
adverschuren
inmiddels ben ik er zelf achtergekomen dat er alleen met digitenne van kpn gewerkt kan worden bij deze televisie (hoezo koppelverkoop?) met dank aan de firma Klein die mij deze tv verkocht heeft met de mededeling dat dit handig is want dan hoef ik geen ontvanger te plaatsen (maar wel 100 euro meer ontvangen)
 
Berry
Ik heb de zelfde ervaring maar wel de oplossing gevonden.
De module kaart kan er op allerlei verschillende manieren ingestoken.
Met een medewerker van Ziggo aan de telefoon heb ik op zijn aanwijzing de kaart er steeds op een andere manier ingestoken.
Plotseling kreeg ik geen foutmeldingen meer en kreeg als nieuwe gebruiker honderden digitale kanalen gratis voor 4 of 6 weken en tevens ned. 1, 2, 3, en eurosport in HD kwaliteit.
Perfect beeld.
Problemen voorbij.

ps. ik ben vergeten hoe de kaart nu in de module geplaatst is (ik heb dit voor een familie lid gedaan die elders woont en kan niet even gaan kijken).

Hou vol, het werkt echt.
 
dengijzel
Er zijn momenteel enorm veel problemen met de cam modulles, uit ervaring weet ik dat SMIT module veel minder problemen geeft.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 05 2011 18:01:04:
Ik zal net even te kijken hier een makkelijk overzicht met de prijzen voor beide ziggo cam's en de smartcard:

http://www.dagvergelijker.nl/pages/of...le-ci-.asp

edit mod : link klikbaar gemaakt........Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 05-07-2011 18:25
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cammodule Ziggo werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie