obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo
2440720034
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet
Ik heb al een maand last dat ik niet sneller dan 20 à 25 Mbit/s met mijn airport test via speedttest.net. Met mijn Ubee haal ik wel 40 Mbit/s (mijn abbo internet snelheid is 40 Mbit/s)
2495977467
Airport zit op kanaal 9 en Ubee op kanaal 13. En wifi analyser laat alleen nog een duidelijk zwakkere zender zien op kanaal 12. Zou je dus eigenlijk verwachten dat kanaal 13 meer last van dat kanaal 12 heeft.

Omdat mijn snelheid nu al een maand de helft van vroeger was en dus voorlopig wel zo zal blijven, heb ik de kanalen nu gewisseld. Airport op 13 en Ubee op 9. Nu haal ik weer via beide 40 Mbit/s.
2495988483

Dit geeft toch aan dat wifi analyser niet alle problemen ziet en je soms gewoon moet proberen. De airport staat aan de achterkant van het huis terwijl de Ubee aan de voorkant zit. Blijkbaar zit er aan de achterkant een storing rond kanaal 9 die wel op de 2.4 GHz band uitzend maar geen wifi is. Pfft
In elk geval weer opgelost totdat de buren weer iets veranderen. Bye-happy

Just a reminder to not blindly thrust those wifi analysers.
 
kobus1960
Dus, we stoppen met inSSIDer aan te raden om problemen te zoeken?
 
briolet
Nee, zeker niet stoppen, maar ook niet blind op vertrouwen. Als inSSIDer zegt dat een bepaald kanaal helemaal vrij is en je toch geen goede verbinding hebt moet je niet volharden in te denken dat kanaal aanpassen geen zin heeft. Programma's als inSSIDer zien gewoon de niet-wifi zenders niet omdat ze hun meting verrichten via een wifi kaart.
 
kokkie34
snelheid zandvoort
2631202439
 
ArentAlbert
Bedankt, het betreft alles-in-een Plus

Edit modje : Hele berichten citeren is niet een erg goed plan.....Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 25-04-2013 01:35
 
MisterSenseo
Dan is het een prima snelheid, niks meer aan doen.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kezeltje
2671309597
Gewijzigd door kobus1960 op 26-04-2013 19:01
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
forza_67
Cry
forza_67 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
pat30724
Mijn snelheid op het moment (via wifi)

2811593915

Alles in 1 Plus
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie