obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Uitval signaal tijdens wedstrijden Oranje
joo
Onder andere in de Debussystraat in de wijk Plein in Schijndel valt het signaal van tv en radio uit bij het WK voetbal tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal. Ongeveer een half uur nadat de wedstrijd is afgelopen is alles weer normaal. Dit is al sinds de tweede wedstrijd van Oranje. Telkens 10 seconden beeld waarna 10 seconden alles op zwart valt. Zeer irritant! Ik heb een vermoeden dat dit te maken heeft met overbalasting van het netwerk. Wij kijken nog analoog.
Een melding aan Ziggo van deze klacht per email geeft als antwoord dat je dan maar moet bellen.
Hebben meer abonnees hier last van?
 
htimm
Woon ook in de Debussystraat en is hetzelfde overkomen. Daarover gebeld met de helpdesk van Ziggo en het antwoord daarop wat dat het wel eens aan de huisinstallatie kon liggen. De manier echter waarop ik werd afgescheept door de medewerker doet me besluiten om niet meer verder te gaan met Ziggo maar over te gaan op KPN (glasvezel).
AngryAngry
 
htimm
De storing in de wijkkast Schijndel is niet opgelost. Tijdens de Touretappe op 8 juli viel het signaal bij mij en de buren regelmatig weer weg.Zeker twee straten in de wijk hebben van de storingen last gehad.

Wanneer wordt dit definitief opgelost???

Edit MisterSenseo : Zou je aub niet dubbel willen posten ? in 2 topics hetzelfde plaatsen is verwarrend en vervuilend voor het forum.Ik heb je topic verwijderd.
Gewijzigd door MisterSenseo op 08-07-2010 18:25
 
joo
Inderdaad tijdens de Tour op 8 juli weer uitval. Hetzelfde als in eerdere weken. Combinatie van hoge buitentemperatuur en veel kijkers, ik zeg maar wat??? Ik hoop dat Ziggo snel met een oplossing komt. Voor de finale a.s. zondag neem ik geen risico en kijk via mijn schoteltje en vakantie abonnement van Canal Digitaal. Heb daar op dit moment meer vertrouwen in dan in Ziggo.
 
htimm
De storingen in de wijk Plein zijn naar het laat aanzien verleden tijd. Vrijdag zaterdag en zondag na het vervangen van onderdelen (o.a. versterker signaal) in een (sub) wijk-kast behoren de verbindingsproblemen tot het verleden. Het mag gezegd Ziggo heeft zijn best gedaan om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Tevens blijkt dat wanneer er goed gecommuniceerd wordt over de acties die ondernomen worden de storingen (zo ze natuurlijk niet te vaak optreden) vervelend maar acceptabel zijn.
Ik heb in ieder geval de indruk gekregen dat Ziggo hier toch van alles eraan gedaan heeft om de overlast tot een minimum te beperken.

Verder nog dank aan Webcare die het verhelpen van de storing m.i. goed gemonitord heeft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitval signaal tijdens wedstrijden Oranje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
Advertentie