obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
DCB-H380R Defect vanaf levering
Shayad
Wij hebben in juni ons aangemeld bij ziggo voor internet tel en digitale tv. Er was toen een aanbieding voor de digitale ontvanger. Wij hebben die toen ook besteld. Sinds we dat kastje in ons bezit hebben doet ie het niet. Enkele malen met klantenservice gebeld die steeds weer de zelfde stappen doorneemt. Nu wil ik de box retour doen maar kan dat volgens ziggo niet. Ze kunnen het wel repareren maar terug nemen doen ze niet. Ik voel me hier behoorlijk belazerd. Iets ontvangen wat het niet doet. Maar omruilen doen ze niet. Terug nemen ook niet. Alleen repareren. Nou zijn we al 2 maanden verder en zitten wij nog steeds met een decoder die het niet doet.
Nu zien we het helemaal niet meer zitten en willen gewoon de box retour doen en ons geld terug.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Terug sturen gaat inderdaad niet meer. Wettelijk gezien mag u alles binnen 7 dagen retour sturen (de wettelijke cooldown periode) zonder opgave van reden, zelf hanteren wij een periode van 14 dagen. Wel kunnen wij kijken of we het probleem kunnen oplossen. Welke merk en type decoder heeft u? krijgt u een foutmelding? gaat het power lampje niet aan? Wat is exact het probleem?
Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Jelle op 06-07-2010 15:59
Ziggo WebCare Jelle
 
Shayad
Box doet helemaal niks. Bij het zoeken naar zenders geeft het signaal 0% aan. Als ik de kabel rechtstreeks op de tv zet doet ie het prima.

Ik heb vanaf het begin al gebeld met de klacht maar de decoder zou het na een week doen. Dus ben ik er er ingeluisd. Eerst braaf blijven wachten zoals de klantenservice het vroeg en daarna was het termijn verstreken om het product terug te sturen. Heb de klacht ook al naar mijn rechtbijstand gestuurd die gaan het verder voor mij uitvechten. Wij voelen ons behoorlijk belazerd op deze manier. Wachten wachten wachten en als je er genoeg van hebt is het termijn om het product terug te sturen verstreken.
 
Uiltje
ist al opgelost?
 
Codemeister
Dit topic is meer dan twee maanden oud, reageren is naar mijn idee niet meer nodig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DCB-H380R Defect vanaf levering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Blokjesbeeld vanaf 10 februari Storing : 3 12-02-2018
VPN vanaf Cisco modem Eigen netwerk : 4 01-04-2017
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen : 8 05-11-2016
Portscan vanaf 212.54.35.25,53 DNS ZIGGO? Hardware instellingen : 36 24-04-2015
Advertentie