obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
zeer traag laden van pagina's
CallekeD
Sinds enige tijd, nu al een paar weken, hebben we hier in huis last van zeer traag laden van internetpaginas, heb alle mogelijke oplossingen al geprobeerd. We zitten hier thuis met twee pcs op een netwerk en als de een gaat inloggen, dan laden de paginas amper. Hotmail is al helemaal een ramp. We moeten soms drie keer 'refreshen'voordat de pagina laadt. We hebben ook gekeken of het aan de IP adressen ligt, maar die zijn verschillend, dus dat zit goed. Het gaat voornamelijk om het laden van afbeeldingen heb ik het idee. Router (LINKSYS WRT320N)leverde nooit geen problemen op van te voren dus daar ligt het probleem niet. Af en toe resetten helpt ook niet namelijk. Het ligt dus bij Ziggo. Ik las dat zij het modem kunnen resetten. Zou dit een oplossing kunnen zijn?
alvast bedankt voor de reactie.
Calleke
 
Codemeister
Kunt u een speedtest uitvoeren via http://speedtest.ziggo.nl en het resultaat plaatsen?

NB: voor een gemiddeld resultaat kunt u de test twee of drie keer herhalen.
 
CallekeD
Hallo,
heb nu een paar keer een test gedaan bij speedtest.nl. Results:
Download : 1559.7 KByte/sec
Upload : 231.0 KByte/sec
Connection : 1126.0 Conn/min

Ik heb trouwens ook het programma Network Magic, supergoed programma trouwens maar helaas ook daar geen oplossing te vinden voor de traagheid waar ik ook een speedtest heb gedaan met als dichtsbijzijnde locatie Londen , results: download: 1.285 kbps en upload 2.351 kbps. Dit programma zit helaas niet op de andere PC dus kan niet tussen beiden PCs een test uitvoeren.

Ik heb er niet veel verstand van maar hoop dat je me verder kan helpen. Ik heb bijv nu als drie keer moeten refreshen om een antwoord te kunnen geven!

thanks
Calleke
 
Codemeister
Vervelend dat uw verbinding zo tegen werkt. Erst zou ik graag weten welk pakket u afneemt bij Ziggo, zodat we in ieder geval kunnen vaststellen welke snelheid voor u haalbaar is.
 
CallekeD
Hallo
Bedankt voor je reactie.
Wij hebben een internet Z2 abonnement.
En wij hebben vanaf het begin al, toen het nog home was, altijd internt gehad van home/ziggo en nooit geen problemen gehad. Ook niet met TV en telefonie dat hebben we ook van ziggo.
Hopelijk kan je ons helpen
alvasy bedankt
Calleke
 
McBeukie
Start de pc,s is op in veilige modus, misshien zit er wel een virus verborgen in uw pc.
Als je tijdens opstarten op f8 drukt kun je dat selecteren. en dan nog een speedtest uitvoeren.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
CallekeD
Hallo
Nee helaas, heeft dat geen resultaat. Het zit em echt in het laden van afbeeldingen. Zo duurt het bijv 20 seconden voordat ik dit thread kon openen en beantwoorden.
En ik heb trouwens een goed virsusprogramma, McAfee.
Nog andere ideeen?
thanks
Calleke
 
MisterSenseo
CallekeD : even een illusie om zeep helpen..............McAfee is de allerslechtste viruskiller ooit ............... NOD32 en Bitdefender zijn vele malen beter................Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
CallekeD
Hoi
Maakt me niet uit welke virusscanner ik heb, als mn systeem het maar doet! Heb altijd NO gehad en had daar wel virussen mee en met McAfee (nog) niet Cool
Maarr....lost niets op nu, daarnet weer opnieuw alles moeten resetten want heb dagelijks momenten dat ik gewoon geen internet heb, dan reset ik OF het modem Of de router en dan doet tie het weer maar wat is er nu aan de hand! helppppp
toch ziggo nieuw moden vragen? Want daar ligt het volgens mij waarom heb ik al die jaren anders probleemloos kunnen internetten en nu niet meerShock
helluppppp
 
Codemeister
Om niet uit te sluiten dat McAfee de boosdoener is wil ik vragen of u het gehele programma uitschakelt of afsluit. Bekijk dan of het internet weer 'normaal' werkt.

Daarnaast ben ik benieuwd of dit zich enkel via WiFi voordoet, en niet via een LAN-verbinding - of op beide soorten verbindingen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer traag laden van pagina's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2 externe box traag Klacht over Ziggo : 7 06-02-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
Ziggo 200/20 is 'savonds traag (~80/~18) Snelheid : 2 20-09-2016
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Advertentie