obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding breekt af; Ik heb geen router - vlgs Ziggo wel..
yanky
Ik hoop dat ik mijn onderwerp in het goede vakje geplaatst heb, want ik heb het volgende probleem

Ik ontwerp websites en gebruik daarvoor het progr. dreamweaver. Op het moment heb ik CS3 geinstalleerd en ik gebruik Windows 7
Mijn modem is een motorola en ik heb geen router tussen het modem en de pc

Zodra ik meer dan 1 pagina ga uploaden, heb ik geen verbinding meer. Dit is sinds 1,5 week terug
Ik moet dan de verbinding herstellen en dan staat er dat er geen standaard gateway was, maar dat die nu herstelt is
Dit gebeurd dus iedere keer als ik met Dreamweaver uploadt

Dat ik Ziggo belde over dit probleem, werd mij vermeld dat ik me router ertussen uit moest halen
Maar... ik heb helemaal geen router... ja mevrouw ik zie het hier staan u heeft een 3 com router staan
Nou echt niet meneer.. ik heb helemaal geen router, want die is nergens voor nodig aangezien er maar 1 pc hier is

Puntje bij paaltje.. ik moest het zelf maar oplossen, want het probleem lag aan de router

Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem en het wordt niet opgelost op deze manier
Ik heb al verschillende keren gebeld en sta nu waarschijnlijk bekend als "die grote zeur uit ..."

Heeft iemand een oplossing voor mij?
 
Codemeister
Grappig, dit probleem heb ik ook! Even voor de duidelijkheid, Windows vergeet dus als het ware de standaard gateway?
 
Undertaker
Als je nou eens de gegevens die je heb met de hand invoert?
 
yanky
Hallo allemaal,

Dank jullie voor je reactie ;-)

Codemeister, wat toevallig dat jij dat ook heb. Ik heb het eigenlijk sinds ik op Windows 7 draai. Hiervoor draaide ik op XP en had ik geen problemen
Ik heb dus het idee dat W7 iets heeft, waardoor Ziggo denkt dat ik een router heb?

De melding die ik krijg is dat de standaard gateway hersteld is.. dus ik ga ervan uit, dat hij hem dan kwijt is. Maar ik heb ook via de telefoon wat dingen uit moeten voeren in het dos scherm en toen gaf hij ondertussen alweer en gateway aan natuurlijk, omdat ik hem had laten herstellen

Undertaker, ik heb helemaal geen gegevens voor de gateway. Zou niet weten hoe ik daar aan moet komen?

In de help van W7 staat overigens iets over het De programma's wijzigen die standaard worden gebruikt door Windows

Zo het daar mee te maken kunnen hebben?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding breekt af; Ik heb geen router - vlgs Ziggo wel..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie