obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Radio vraag
leo2
Ik luister vaak radio via de tv, maar naar 6 uur gaat automatisch de radio over op de tv.
Kan ik dat zo instellen dat de radio gewoon op radio blijft staan?

Ik maak gebruik van een Cisco 8455

Ton
 
rainbow1964

Quote

leo2 schreef:
Ik luister vaak radio via de tv, maar naar 6 uur gaat automatisch de radio over op de tv.
Kan ik dat zo instellen dat de radio gewoon op radio blijft staan?

Ik maak gebruik van een Cisco 8455

Ton


Heb hier hetzelfde probleem eveneens een vriendin van mij .
Zij heeft eerder al een nieuwe Cisco 8455 en ik sinds gisteren en nog steeds hetzelfde probleem .
Maandag sturen ze een monteur , nou die mag zijn thermoskan koffie meenemen want aan de aansluitingen ligt het niet , het probleem
zit naar mijn idee gewoon in de firmware .
Ik houdt op de hoogte van de vorderingen .

Mvg : rainbow1964
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio vraag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie