obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Na storingen (te sterk signaal) 40mbit ipv 120
PatrickR
He mensen,
vandaag is er weer een monteur bij mij thuis geweest. Deze gaf als oorzaak van de vele storingen: Een te sterk signaal.

Nu is mijn verbinding inmiddels wel redelijk stabiel (tot nu toe) alleen een stuk langzamer!

Hele verhaal samengevat staat op mijn blog, incl screenshots van de waardes in het Ubee modem voordat de monteur kwam, en na hij geweest is.
Wie helpt?

http://patrick.outsiderz.nl/2011/02/t...bee-modem/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na storingen (te sterk signaal) 40mbit ipv 120', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie