obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen telefoon na verhuizing
natasja
Op 19 februari 2011 zouden wij van ons oude adres afgesloten worden en op ons nieuwe adres worden aangesloten.
We zouden ook een verhuisbox ontvangen, hier uiteindelijk over opgebeld of die nog kwam, als het goed was zou die nog komen en anders op maandag want op zondag leveren ze niet. het is nu uiteindelijk dinsdag een hele week later en nog is de verhuisbox niet geweest.
Zaterdag konden wij met ons oude nummer vanuit een andere plaats nog bellen, nieuwe telefoon nummer deed het nog niet. Zondag waren beide nummer niet werkzaam....dit nummer is niet in gebruik. Maandag nog steeds geen nieuw nummer, weer ziggo gebeld wordt van de een naar de ander doorgeschakeld. uiteindelijk kregen we te horen dat er een error bij Ziggo is. Digitale tv en internet doen het wel, alleen telefoon nog niet...lijn is helemaal dood en nog steeds...dit nummer is niet in gebruik. Een mail hierover naar ziggo gestuurd, weer als antwoord dat er een fout is bij ziggo en dat dit opgepakt wordt door ziggo maar dat ze niet weten wanneer dit opgelost is.
Vrijdag weer gebeld nu naar de storingsdienst....weer zien ze dat er een fout is en de gegevens staan nog op het oude adres....raar want we hebben toch echt een brief gehad dat de alles 19 februari zou ingaan en daarvoor zijn we door ziggo gebeld om te kijken of alles klopte. Hij zag wel dat er een fout was bij ziggo en dat ze er mee bezig waren. Als we dinsdag (vandaag dus) nog steeds geen telefoon hadden moest ik weer terugbellen.....daar gaat mijn beltegoed, want erg goedkoop is het niet om met mobiel te bellen naar ziggo. Ondertussen ook al een week geen telefoon die we wel betalen.
Vandaag maar weer gebeld, werd elke keer in de wacht gezet omdat hij de modem ging nalezen. Zag dat ons oude nummer nog in de modem stond maar kon ons wel ons nieuwe nummer zeggen. Of ik een andere telefoon had of kon lenen zodat ik kon kijken of het niet aan mijn toestel lag ipv modem....lampje tel1 blijft knipperen. Anders kon hij ons wel een test toestel opsturen, duurt wel 5 werkdagen. Dit wou ik niet want dan komt die vast bij die verhuisdoos aan die we ook nog steeds niet ontvangen hebben. Dan kan hij pas een monteur sturen.Onze telefoon doet het wel want de eerste dag kon ik ermee bellen vanuit het nieuwe huis met oude nummer. Moest het stekkertje van de telefoon uit het modem halen en zeggen wat het lampje deed...knippert nog steeds...dan ligt het aan het modem.Weer in de wacht gezet...hij gaat er nu een taak opzetten (?) wordt doorgegeven naar een andere afdeling (ofzo iets) en ik krijg binnen 5 werkdagen bericht hierover. Heb zelf gevraagd hoe ik bericht krijg, via een email of een brief, ze gaan me bellen...oh ja moet ik wel even mijn 06 nummer geven.
Dus nu doet onzen telefoon het nog steeds niet (al 10! dagen niet) en binnen 5 werkdagen (dus er kunnen er nog 5 bijkomen) hopen dat ze me echt terug bellen....en ondertussen heeeeeeeel veel euro armer en nog steeds geen telefoon. Vind het wel jammer dat het zo moet gaan en dat er steeds geen verandering komt, we weten nu nog niet wat er precies gaat gebeuren, want we hebben voor de rest nooit klachten gehad bij Ziggo. Nu maar hopen dat we terug gebeld worden en dat we snel weer telefoon hebben.
 
MisterSenseo
Beste Natasja,

Ik heb het Ziggo-WebCare team op de hoogte gebracht van je klacht,en hoop dat ze er spoedig actie op ondernemen want ik vind dat dit bij een groot bedrijf als Ziggo niet moet kunnen.
Ik ben van mening dat het met een paar simpele handelingen in de computer geregeld moet kunnen zijn en dat ze met minimaal 10 werkdagen aan komen vind ik belachelijk,vandaar dat ik meteen een bericht naar het Ziggo-WebCare team gestuurd heb.

Ik hoop voor je dat het zeer spoedig naar tevredenheid geregeld wordt,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Alex
Hallo natasja,

Als je mij je klantnummer en of postcode en huisnummer via een privebericht naar mij toe stuurt dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Alvast bedankt,
Ziggo WebCare
 
natasja
En we hebben nog steeds geen telefoon.
En Ziggo heef nog steeds niet terug gebeld!!!!!!
Vind dit nu niet meer echt klantvriendelijk van Ziggo.
Krijgen na weer een mail gestuurd te hebben als antwoord: Dank u voor uw mail, wij vinden het heel vervelend dat u zoveel problemen heeft gehad met uw telefonie. Het probleem ligt momenteel bij de technische afdeling en wij hopen dat het zo snel als mogelijk voor u zal worden opgelost. Excuses voor de overlast!

Er staat gewoon gehad....maar we hebben nog steeds een probleem, namelijk geen telefoon.
En nu weet ik dus ook niet meer wat de technische dienst gaat doen!
Wat moeten we hier nu mee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon na verhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie