obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Actie Cogas interactieve decoder
Bordewolf
Ik wil graag extra info van iemand van Ziggo omtrent de interactieve decoder welke ik voor € 99,- kan bestellen bij Cogas.

1) Deze actie loopt in een zeer beperkte periode (t/m 03/06/2011). Is dit omdat er na deze periode iets nieuws op de markt komt waarmee ook interactieve opties mogeljk worden??

2) Betekent dit aanbod dat je ook meteen van alle interactieve opties gebruik kunt maken of moet ik daar nog steeds het interactieve pakket voor afnemen?

3) Ik heb een Philips TV, 2010-model. Deze tv beschikt over CI+ en NETTV. Ik heb dus nu een CI+module en wil liever niet weer terug naar een nieuwe decoder. Komt er voor alle CI+-gebruikers in de loop van dit jaar een andere opties om gebruik te maken van de VOD-diensten van Ziggo (dus ook de 2010-modellen) of blijft het bij de interactieve decoder?

Graag antwoord op deze vragen aangezien ik niet van plan ben nu een impulsaankoop te doen wanneer kort daarna nieuwe mogelijkheden op de markt worden gebracht. Dat zou zonde van mijn geld zijn!!!

PS Graag eerlijke antwoorden!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
kobus1960
Zie antwoord in je andere topic.
 
Bordewolf
http://article.wn.com/view/2010/07/31/SMiT_and_ActiveVideo_Demonstrate_CloudTV_on_CI_Plus_Televisi/

en dit bericht:
UPC neemt in 2010 een besluit over invoering CI+


In de loop van 2010 verwacht UPC Nederland een besluit te nemen over de invoering van CI+. Daarbij speelt de technische ontwikkeling van de CI+ standaard een belangrijke rol. Ook de ervaringen van het Zwitserse zusterbedrijf Cablecom zijn belangrijk.

UPC zegt dat Kudelski, eigenaar van de gebruikte Nagravision codering, tot voor kort geen toestemming geeft voor gebruik van de CI+ technologie. Nu deze technologie verder doorontwikkeld wordt vallen diverse nadelen van CI+ gebruik weg. Als UPC CI+ zou gaan ondersteunen dan wordt het mogelijk om met televisies met ingebouwde DVB-C tuner zonder tussenkomst van de Mediabox naar digitale televisie te kijken. De grootste televisieaanbieder in Nederland, kabelbedrijf Ziggo, is enkele maanden geleden gestart met de ondersteuning van de CI+ technologie.

Omdat UPC in 2010 wil inzetten op verdere uitbreiding van Video on Demand lijkt het belangrijkste struikelblok voor invoering van CI+ bij UPC de ondersteuning van deze diensten. De verwachting is dat in de loop van 2010 CI+ zo is doorontwikkeld dat er een veilige bescherming van Video on Demand beschikbaar is. En dat men dus met een gecertificeerde televisie in combinatie met de CI+ module ook gewoon gebruik kan gaan maken van dezelfde Video on Demand diensten als bij een Mediabox. Wanneer dit daadwerkelijk het geval is wordt de kans op de invoering van CI+ groter.

bron: TotaalTV

Kijk maar eens naar dit artikel..... Ik zou graag een uitspraak van Ziggomedewerkers willen....
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie Cogas interactieve decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Advertentie