obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Belabberde snelheid Ziggo Alles-in-een 120 Mb
kobus1960
@Zorro, confronteer (op een hoffelijke wijze) de helpdesk mederwerker eens
met het 4 threads/lijnen verhaal welke je nodig zou hebben voor Alles in 1 E.
Bij mij was dat in 10 minuten gepiept en nooit geen last meer gehad, die man
heeft dat dus niet uit z'n duim gezogen, vraag anders naar de 2e lijns helpdesk.

Dit verhaal begint wat vaker de kop op te steken, men zou hier toch wat vlotter
op moeten reageren. De topics worden zeer vaak bekeken, slechte reclame.
 
dollepret
Hey kobus1960,

Bedankt voor het prog "Pirate-1005" kon het nog niet
 
McBeukie
Jaaa Hulde aan Ziggo en de Webcare voor de snelle reactie.. Monteur is vanochtend geweest en heeft geconstateerd dat er een kabel breuk of iets in die zin zit, zo ongeveer een meter buiten de muur in onze tuin.. Dat wordt dus graven, maar ze komen dat netjes doen binnen een aantal dagen volgens de monteur.

Kijk en dat vind ik dus service..


Bedankt Jelle voor je snelle actie.Smile
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MaXMhZ
Bedankt voor de feedback McBeukie.

Ik begin nu te wtwijfelen of ik niet toch die aangeboden monteur had moeten laten komen. De gemeente heeft in de tijd dat bij mij de problemen begonnen een hekwerk laten zetten om het plantsoentje bij mij voor de muur. Dat werd met een trilblok de grond ingetrilt. Het is mogelijk dat daarbij de Ziggo kabel is beschadigt. Zover ik me herinner loopt de inkomende kabel dwars door het plantsoentje heen naar een verdeelkast tegen de muur van de flat. vandaar gaat het ca. 7m recht omhoog naar mijn appartement waar het door de muur binnen komt op de kabel contactdoos.
Gewijzigd door MaXMhZ op 15-06-2011 15:29
 
McBeukie
@MaXMhZ en daar heb je een punt, dat zou natuurlijk zo maar kunnen, het klinkt in ieder geval heel erg logisch.Kun je het nieuwe contract niet ontbinden en weer terug naar Ziggo??
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MaXMhZ
Terug naar Ziggo is voorlopig geen optie. Ik erger mij veel te veel aan alle reclame en zelfpromotie op de TV. Die staat dan ook vrijwel altijd uit. Opzeggen van anno.nu ADSL is ook geen optie en onnodig. Ik kan tegelijkertijd Ziggo (via coax kabel) en ADSL (via telefoonlijn) draaien.

Bij anno heb ik de optie een home server te draaien. Bij Ziggo mag dit (onbegrijpbaar voor mij) niet.mijn anno.nu abo blijft dan ook mooi doorgaan. Dat garandeerd mij totale onafhankelijkheid van ISP voor 18 euro/maand. Grin

Als er al een storing is, is het een kwestie van kabeltje ompluggen op de router.
De ADSL doet het bij mij prima sinds dec 2008 (eerst FreeOnline, nu dus anno.nu). In al die tijd misschien 15 min storing gehad toen Cambrium de servers en IP adressen omgezet heeft.

Als Ziggo 120/10 Mb of sneller alleen internet aan zou bieden voor 50 € of minder zou ik de kabel weer aan laten sluiten en een nieuw abo bij Ziggo nemen.

Zoals ze nu zaken doen, met al die bagger TV terwijl ze goede zenders in betaal pakketten drukken en BBC HD maar niet voor elkaar schijnen te krijgen, zie ik de noodzaak van Ziggo niet in.
 
McBeukie
Zo er is een monteur geweest van Ziggo , zeer snel trouwens. Die wist te vertellen dat al min apparatuur goed werkte maar dat er buiten op een meter of 2 een beschadiging in de kabel zat. Dus vervolgens een kleine week later een kabel hersteller voor de deur. Die heeft in de voortuin de kabel opgegraven en gezocht tot een meter of 2 waar inderdaad een las zat. Echter de kabel vanuit huis naar de las in de grond was optisch goed, maar de kabel van het verdeelkastje ergens in de straat naar mijn nieuwe kabel is helemaal geoxideerd en bijna vergaan.

Maw Ziggo moet de straat open graven en een nieuwe kabel trekken. Maar dan is mijn probleem wel opgelost. Ik ben benieuwd
Wink
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
kobus1960
Zo Beuk, nu ben je minder blij, dat gaat minimaal 6 weken duren i.v.m.
vergunningen aanvraag. Angry Maar de oorzaak is in ieder geval bekend nu.
 
McBeukie
Ach ja de internet snelheid is nog steeds 60-70Mb dus dat gaat dan wel , tv doet het ook. dus verder weinig problemen , alleen jammer van de downloadserver die is 120mb en daar heb ik ook voor betaald. Nou ja we wachten het maar rustig af..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
kobus1960
Als je bij Download2day zit kan je downgraden!!
Mag eens per verlenging, heb ik in de Tele2 tijd ook gedaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Belabberde snelheid Ziggo Alles-in-een 120 Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie