obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Belabberde snelheid Ziggo Alles-in-een 120 Mb
Puma
Plak daar Couchpotato (films) en Sickbeard (series) er tegenaan en het feest kan beginnen.
 
BMP
Mwah, payserver/spotplanet/SABnzbd en rossen maar Pfft


Mooie zin Kobus,....... iets voor je onderschrift misschien? Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Grin Tja, is misschien een uiting van tevredenheid met het pakketje? Grin

Edit;
In het kader van de snelheid, kwam nog wat tegen, heel fijn.
Spotgrit Lees jezelf wel even in, werkt goed met Ziggo Alles in 1 extra.
Met een payserver nog beter. Even mee zitten spelen, vele mogelijkheden,
vooral veel filters om de boel naar je hand te zetten,
Gewijzigd door kobus1960 op 11-09-2011 01:54
 
masterkiwi
Hey zorro, waar zit je dan in hberg? marslanden?
Hier is het ook al compleet beroerd. teruggestapt van 130 naar 40 (50 tegenwoordig)
maar nog steeds ****.. lijn valt steeds weg, veel packetloss en gemiddeld 5mbit..
het ergste is dat ik thuis een server heb draaien die dus steeds offline is:S
zo is het de afgelopen tijd..
Naamloos

dit is de afgelopen middag
Naamloos1

Zo leveren wij normaal een lijn op!
Naamloos2

Edit MOD, let even op je taalgebruik en of het zinvol is te reageren op posts
die al 3 maanden stil staan.

Gewijzigd door kobus1960 op 06-12-2011 22:55
 
Zippo
Met welk programma heb je die grafieken gemaakt?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo

Quote

masterkiwi schreef:

teruggestapt van 130 naar 40 (50 tegenwoordig)


Vraagje :
1.Is dit wel een Ziggo abonnement ???
Alles-in-één Extra heeft 120 Mbit en geen 130,terug gaan naar 50 ??? Alles-in-één Plus heeft 40 Mbit en geen 50.

2. Heb je wel alle mogelijke tips hier op het forum beschreven uitgeprobeerd om ellende in je binnenhuisinstallatie uit te sluiten ?
3. Nadat je alles had gecheckt is er wel eens een monteur bij je thuis geweest om te meten ?

Als in ieder geval 1 van de 3 bovenstaande mogelijkheden niet aan de orde is,hoe haal je het dan in je hoofd om hier je gal te gaan lopen spuwen over iets wat misschien wel je eigen schuld is ?

Komen we bij punt 4............waar je bovenstaand bericht vandaan gestuurd hebt is een ADSL provider,waarom ga je niet lekker daarheen dan ipv onzinnige kreten te uiten naar mensen die het beste voor hebben met anderen die wel graag hun bestaande verbinding in orde willen maken ?
Zorg eerst dat het bij jezelf op orde is voordat je iemand anders ergens van beticht,en knoop de onderste zin in mijn onderschrift in je oren.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
masterkiwi
smokeping die maakt ze voor mijPfft

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 07 2011 00:03:52:
Vraagje :
1.Is dit wel een Ziggo abonnement ???
Alles-in-één Extra heeft 120 Mbit en geen 130,terug gaan naar 50 ??? Alles-in-één Plus heeft 40 Mbit en geen 50.

2. Heb je wel alle mogelijke tips hier op het forum beschreven uitgeprobeerd om ellende in je binnenhuisinstallatie uit te sluiten ?
3. Nadat je alles had gecheckt is er wel eens een monteur bij je thuis geweest om te meten ?

Als in ieder geval 1 van de 3 bovenstaande mogelijkheden niet aan de orde is,hoe haal je het dan in je hoofd om hier je gal te gaan lopen spuwen over iets wat misschien wel je eigen schuld is ?

Komen we bij punt 4............waar je bovenstaand bericht vandaan gestuurd hebt is een ADSL provider,waarom ga je niet lekker daarheen dan ipv onzinnige kreten te uiten naar mensen die het beste voor hebben met anderen die wel graag hun bestaande verbinding in orde willen maken ?
Zorg eerst dat het bij jezelf op orde is voordat je iemand anders ergens van beticht,en knoop de onderste zin in mijn onderschrift in je oren.[/quote]

haha bedankt voor de verfrissende maar zeer treffende reactie!
1. inderdaad, het is 120 geweest..
2. tuurlijk en nee het zit niet binnenshuis, dit zijn metingen tot de modem, tot de router geeft dezelfde waardes.
het klinkt net of je een ziggo-helpdesk-medewerker bentPfft

3. ja maar blijkbaar hebben zij geen idee waar ze mee bezig zijn.. hun verstand gaat niet verder dan "de modem herstarten" en dan moet er maar een monteur komen om een speedtest uit te voeren en weer weg te gaan en vervolgens 35 euro in rekening te brengen.

4. ik ben ervaren netwerkbeheerder en momenteel werkzaam als specialist met betrekking tot de techniek van xDSL bij een bedrijf dat wel constante lijnen kan leveren, die een packetloss hebben van 0,00 over een maand of wat, dus ik weet waar ik over praatSmile

Kortom, je hebt gelijk, ik heb het niet zo op ziggo, maar alles en bij veel mensen in mijn omgeving wordt bewezen dat ziggo er bar weinig aan doet op zich aan de afspraken te houden en te leveren waar men "redelijk veel" voor betaald.

Tenslotte wil ik (absoluut niet aanvallend hoor!) je vragen om wat vriendelijker te reageren, ik zie niets in mijn berichtje dat zo'n reacte te weeg heeft kunnen brengen..Wink
Gewijzigd door masterkiwi op 07-12-2011 00:14
 
MisterSenseo
Okee,na het zelf weer teruggelezen te hebben.......................het had iets minder aanvallend gekund van mijn kant,maar de strekking blijft gelijk.
Wij hier op het forum hopen juist niet dat we als HD medewerkers betiteld worden,we proberen juist hun fouten recht te breien !

In meer dan 75% van alle storingsgevallen blijkt de binnenhuisinstallatie niet in orde te zijn en met een kleine maar effectieve aanpassing kun je vrijwel altijd je snelheid drastisch omhoog krijgen,daarom mijn vragen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
masterkiwi

Quote

MisterSenseo schreef:

Okee,na het zelf weer teruggelezen te hebben.......................het had iets minder aanvallend gekund van mijn kant,maar de strekking blijft gelijk.
Wij hier op het forum hopen juist niet dat we als HD medewerkers betiteld worden,we proberen juist hun fouten recht te breien !

In meer dan 75% van alle storingsgevallen blijkt de binnenhuisinstallatie niet in orde te zijn en met een kleine maar effectieve aanpassing kun je vrijwel altijd je snelheid drastisch omhoog krijgen,daarom mijn vragen.


Zoals je het nu uitlegt snap ik het ook en vind ik een heeel stuk prettiger om beantwoord te worden!
excuses (de eerste zin vat ik zo opPfft) aanvaardWink

Hoe dan ook ben ik nog steeds opzoek naar de oorzaak, al begin ik toch het vermoeden te krijgen dat de modem de boosdoener is, deze klapt nu ook steeds vaker in storing. (power=groen, down=oranje/knippert, lan=groen, de rest=uit) maar de monteurs die geweest zijn ben ik niet bij geweest en hebben alles behalve de modem vervangen..

heel eventjes afwachten tot we deze ook vervangen hebben. (vrijdag)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Belabberde snelheid Ziggo Alles-in-een 120 Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie