obey-robots.txt
28 Juli 2014, 08:13
Navigatie
Ledenenquête
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 100% 26% [16 stemmen]
26% [16 stemmen]

Upload tenminste 75%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 75% 13% [8 stemmen]
13% [8 stemmen]

Upload tenminste 50%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 50% 43% [26 stemmen]
43% [26 stemmen]

Upload tenminste 25%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 25% 16% [10 stemmen]
16% [10 stemmen]

Upload zoals nu +/- 10%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload zoals nu +/- 10% 2% [1 stem]
2% [1 stem]

Stemmen: 61
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02-01-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Cisco EPC 3925 Wi-Fi, Cisco EPC 3928 Wi-Fi , Ubee EVW 321b Wi-Fi , Ubee EVW 320b Wi-Fi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
 Onderwerp afdrukken

Ziggo modems?

Oliver
Apologies for writing in English but my Dutch is pretty awful!

I've had the Ziggo Alles in 1 Extra package for close to 3 years and, when I had it installed, I got a Motorola SBV512 modem. However, I just heard from a colleague the other day that the Alles in 1 Extra package has gone up to 120mb (I think it was 20mb when I signed up).

However, the modem I have is not capable of such high speeds - I currently get about 17-19mb if I speed test it - and so I contacted Ziggo to ask about the new wi-fi modem but they told me that I'll only get a new modem when it needs replacing. So I was wondering where I can buy a modem capable of taking advantage of the speed I have...

It seems a bit silly that I am paying 18 euros more per month than the Alles in 1 Plus Package and yet getting half the speed!

Ziggo Gebruikers
Zippo
Just wait for a thunderstorm, unplug the cable modem and call the helpdesk and let them know your cable modem got zapped by lightning.
Zippo

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Scarlet, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

MaXMhZ
With Ai1E (120Mb down, 10 Mb up) you should be eligible for a free replacement of your modem. Hopefully a member of Ziggo WebCare team will come along shortly to clear things up. Did you receive a letter from Ziggo stating that your internet speed was (to be) increased?

Ziggo started last year to upgrade their network for the 120Mb/10Mb speeds (Euro-DOCSIS 3.0). New customers will get a modem capable of these speeds (Ubee). A few weeks ago they switched to another Ubee modem with build-in WiFi/Router.

Keep in mind even the fastest 802.11N WiFi will struggle to keep up with 120Mb/s. You will be MUCH better off with a wired (Cat.6 cables) Ubee cable-modem and attach a Gigabit router yourself (I used a DLink DIR-655) and reached download speeds of over 125Mb/s on my gigabit LAN) before I started getting speed problems. I am now back on my ADSL line, which is more than enough for me and costs a shipload money less.
My location was switched to the higher speeds in oct 2010.
It began to exhibit problem feb 2011 (d/l speed dropped to below 20Mb sometimes), so I cancelled my subscription and switched to my ADSL line again. I might sign up later this year again and get new and better equipment (HD DVBC receiver and modem) from Ziggo.

If they won't give you (and I do mean give) a better modem, cancel the subscription and sign back up again a few weeks later.Being a "new" client you will get a Full HD capable Set Top box at a reduced price, AND a better cable modem/router Wink

You will probably need to return your old modem to Ziggo anyway.

I assume connecting them will not be a problem. It is easy enough, although they do offer a free installation by one of their technicians

It could be you still have the old speeds. Upgrading is still ongoing until Sept. 2011.

Good Luck!
Gewijzigd door MaXMhZ op 13-06-2011 22:44

Ziggo-WebCare_Alex
Hi Oliver,

If you can send your customer number in a private message then I will have a look at you account an status of the new modem.

thanks,
Ziggo webcare Alex

Edit 1: Voor je aangepast Alex Groet Undertaker.
Gewijzigd door Undertaker op 14-06-2011 15:04

MaXMhZ
Ziggo-WebCare_Alex schreef:

Hi MaXMhZ,

If you can send your customer number in a private message then I will have a look at you account an status of the new modem.

thanks,
Ziggo webcare Alex

Hi Alex.

Dank voor het aanbod, maar ik heb geen Ziggo abonement meer. (en geen Cogas kabel). Ik gebruik nu ADSL en heb mijn modem retour Ziggo gestuurd omdat het eigendom van Ziggo blijft. Een vervangend modem is niet nodig. Oliver vroeg hier wel om, om te zien of hij dan 120Mb/10 Mb haalt. Misschien dat hij je zijn gegevens in een PB kan sturen.

kobus1960
Alex, ben je vandaag een beetje de weg kwijt? Grin
Bij mij namelijk ook al een totaal van de vraag afwijkend antwoord.

BMP
Tis wel maandag he CoolPfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)

kobus1960
Hahahaaaha, ja idd, als je het zo bekijkt, zo voelt het wel vandaag.
Was in mijn geval een spraakverwarring, alles al weer onder control. Grin

MisterSenseo
Phew ik ff blij dat ik goed uitgeslapen heb en dat alle fouten door anderen gemaakt zijn,anders had ik het allemaal fout gedaan,whahahahahahahaha
Met vriendelijke groet,MisterSenseo
animaatjes-koffie-92013
- Bij de pc's: Samsung SmartTV SyncMaster T23B550EW + Humax iRHD-5300C + Emtec N200 MediaPlayer werkend op 100 Mbit LAN.
- In de woonkamer: LG 32LD350 met Humax iRHD5100C + Emtec N200 werkend op 100 Mbit LAN
.
Grin
Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket met Ubee EVM3200 en losse router klik klikkerdeklik en klikkerdeklak.
De uitgebreide handleiding voor interactiev tv aansluiting vind je hier.
Hier vind je de geavanceerde handleiding voor het Ubee EVW3200 modem
Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de laatste drivers downloaden.

animaatjes-koffie-92013
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!

kobus1960
Geen fouten, er liepen wat gelijksoortige, maar dan toch weer niet, door elkaar heen.
De verwarring was nog begrijpelijk ook, vandaar. Wink Alex heeft meer te doen dan alleen
hier de helpende hand toesteken. Smile

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo modems?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ziggo forum gast gebruiker Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten 7 25-07-2014 15:06
Ziggo daagt uit tot hacken WifiSpots Ziggo nieuws 5 25-07-2014 00:47
Voip icm Ziggo Z1 Eigen telefoon netwerk 36 21-07-2014 15:15
amino via ziggo netwerk aansluiten Ziggo Gebruikers Groep 5 19-07-2014 13:55
Cisco vindt ernstig lek in modems UPC, ZeelandNet en Ziggo Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 18-07-2014 13:09
Goedemorgen bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Bitfreak00:28:47
CallofDuty00:56:07
Gilex01:00:58
Hax0r4d05:46:01
MisterSenseo06:51:05
mesa5707:38:52
kobus196008:35:16
Zippo08:47:41
Puma09:00:16
Black Tiger09:03:55
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

20-07-2014 12:26
Hier ook tropisch warm, zowel gisteren als vandaag.

19-07-2014 18:55
Pffff de mussen vallen van het dak Cool

18-07-2014 16:38
zo, telefonie werkt ook al, best wel vlot de overnames,

14-07-2014 18:42
Internet en Tv zal geen probleem zijn. Misschien wel je telefoonnummer, het kan even duren voordat die geporteerd is. Welkom bij de Ziggo Club. Cheer

14-07-2014 16:57
we zijn er nog mee bezig die overstap, eind deze maand zou het in principe klaar behoren te zijn, ff afwachten,..... Helpless