obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
e-mail adres doorsturen en verwijderen werkt niet
DutchWilly
Mij kan je ook niet verbeteren.
Ik ben het helemaal niet zo eens met dat weghalen van de analoge tv ,zie ik op mijn slaapkamers niks meer
moet ik daar ook allemaal losse kastjes (doosjes in tv) bij kopen ,daar zit ik helemaal niet op te wachten.

en dit kreeg ik als antwoord

In antwoord op uw e-mailbericht kan ik u onderstaande mededelen:
Op dit moment loopt er een storing waardoor het niet mogelijk is om een mail forwarding weg te halen, een nieuwe aanmaken werkt nog wel. We verwachten dat dit probleem eind augustus verholpen zal zijn. Mijn excuses namens Ziggo voor het ongemak.

was het eerst begin nu is het al eind Augustus.
en zo gaan we maar door bij Ziggo ,maar betalen moet je wel op tijd dat bedoel ik maar.!!Angry
 
kobus1960
SadAngrySadAngry Andere ISP, veel beter.
 
Atropos
Ach, ben tegenwoordig al blij met een antwoord, welk antwoord dan ook Grin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 13 2011 10:22:25:
Toevoegende waarde deze post :S

Quote

kobus1960 schreef:

SadAngrySadAngry Andere ISP, veel beter.

Gewijzigd door Atropos op 13-08-2011 10:22
 
kobus1960
Het is een herhaling van zetten, het antwoord is al een paar keer gegeven.
Dus ja, dan blijven wij ook maar herhalen toch? Beetje humor dacht ik. Pfft
 
frankie
Inmiddels loopt "medio" augustus op zijn einde. Ik heb de indruk dat ze bij ziggo geen flauw idee hebben wat er aangericht wordt als je diensten (blijkbaar nog steeds) aanbiedt, die maar voor de helft werken. Inmiddels komen tientallen mails per dag binnen op een e-mailadres waar ze niet thuis horen.

Waar kan ik nu zien wat de actuele prognose is voor de oplossing van dit probleem??
 
MisterSenseo
Ik krijg de indruk dat Frankie geen flauw idee heeft dat email een gratis extra service is waar je alleen adequate support op krijgt als je een zakelijk account hebt en als particulier dus geen noten op je zang hoeft te hebben omdat je email niet 100% functioneert.
Als er welke schade dan ook aangericht wordt door een particulier email-account is dat eigen schuld dikke bult,aangezien de particulier voor een dubbeltje op de eerste rang wilde zitten ipv een zakelijk account te nemen voor zijn/haar bedrijf.
Ziggo heeft als plicht in een alles-in-één pakket te leveren...............internet,telefoon en tv en daar valt geen email onder.Dit is slechts een gratis en extra service waar geen rechten aan te ontlenen zijn.
Wil men een gegarandeerd email account hebben,zal men een zakelijk account moeten nemen,daar heerst op alle geleverde producten een 24 uurs support.
Conclusie : geduld is een schone zaak,denk aan je hart en denk vast eens na over een Gmail account of eigen domein,dit laatste kost je 3 tientjes per jaar en je hebt ook op je email een 24- of 48 uurs support........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
frankie
Mister Senseo,

Ik wil niet flauw doen, maar ik heb voor privé doeleinden een Z3 abonnement en op site van Ziggo beloven ze me toch echt 10 e-mail adressen voor mijn € 47.95 per maand. Mag ik dan verwachten dat die e-mailadressen het ook doen? En gratis is het dus ook niet. Het maakt deel uit van het pakket. Of wil je zeggen dat Nederland 1 ook gratis wordt meegeleverd met het televisiepakket en daarom niet hoeft te werken?

Overigens probeer ik ook de wereld te verbeteren door bij mezelf te beginnen. Inmiddels heb ik echter al meer dan 20 dagen last van het probleem zonder enig zicht op een oplossing. Het wordt dan moeilijk om de frustratie te verbergen. Ongenuanceerde antwoorden die van verkeerde vooronderstellingen uitgaan zijn daarbij ook niet echt bevorderlijk. Het is hier niet een als particulier vermomde "bedrijfs"account dat fout loopt, maar een particuliere account van een heel gezin die een zakelijke account vervuild.
 
MisterSenseo
Dank je wel voor het delen van jouw mening.
Dan is het nu de juiste tijd om Ziggo wederom te proberen te contacten,want helaas zijn wij als forumleden niet in staat om jouw probleem op te lossen,helaas.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
DutchWilly
Wel dan wachten we maar geduldig af .
we zien het wel of het goed komt Smile
 
Atropos
YES! geloof het of niet, maar de knop verwijderen werkt!! Grin Nu alleen nog hopen dat ze de datum van nieuwsgroepen resetten niet telkens blijven opschuiven...Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e-mail adres doorsturen en verwijderen werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie