obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Netwerkfout
Cor Rieuwers
Sinds kort heb ik een nieuwe led TV die aan gesloten in op een (ook nieuw)Cisco 8485DVB HG PVR.
Het werkte allemaal goed. Ik kon o.a. naar de TV-theek gaan en films bekijken.
Een aantal dagen later heb ik een (nieuwe) samsung blu-ray recorder er op aangesloten.
Ik kan nu o.a. data cd en dvd afspelen.

Nu kan ik echter niet meer niet naar de TV-theek gaan of films belijken. Ik krijg dan de foutmelding
van NETWERKFOUT, probeer het later nog een keer. Bij herhaling blijft de foutmelding komen.

Ik kan wel zelf opgenomen programmaas afspelen.

Op de Cisco handleiding blz 4 optie 3 (Geeft de tijd en andere PVR-informatie weer) knippert een groenlampje boven
schuine pijltjes naar boven en naar beneden.
Links naast (optie 8) PVR aan / standby knop brand een groenlampje continue.

Ik heb ook internet.

Wat moet er gebeuren zodat ik de melding NETWERKFOUT niet meer krijg zodat ik o.a. de TV-theek weer kan inzien

Met vriendelijke groet

Cor Rieuwers
c.rieuwers@quicknet.nl
 
jdg
Je kunt de Cisco terugzetten naar de fabrieksinstellingen
en dan opnieuw installeren. Heb ik vrijdag ook gedaan en
probleem was opgelost. Denk wel dat je opnames kwijt bent
dan. Succes.
 
MissDK
Ook ik heb precies dezelfde problemen als meneer Rieuwers. Sinds 6 augustus jl. ben ik overgestapt op ziggo alles in 1 plus.
Alles deed het wel...dacht ik!! Gisteren nog met ziggo gebeld over de telefoon, bleek dat die nog niet geactiveerd was.
Op de site van ziggo staat dat je met de modem die geleverd wordt overal in huis internetverbinding zult hebben ook dit is niet waar. Op de 2e verdieping van mijn huis heb ik daar geen verbinding waardoor ik nu weer in de buidel moet gaan tasten voor een wifi adapter zodat ik wel verbinding zal krijgen...tis toch wat.

Nu dacht ik gisteren na een dagje hard werken lekker een filmpje te kunnen pakken met ooit gemist, krijg ik ook de melding netwerkfout! probeer het later nog een keer.
Nou ik heb het al heel wat keertjes weer geprobeerd maar nog steeds dezelfde melding.
Nu lees ik dat ik de fabrieksinstelling terug moet zetten en dan opnieuw installeren?!
Hoe werkt dat precies want eerlijk waar heb echt geen zin meer om opnieuw met ziggo te bellen, ben bang dat ik dan heel erg grof in de mond ga worden en dat heeft geen zin.
Ik worrdt er toch wel een beetje moedeloos van hoor......pfffff
 
jdg
Dat is niet zo heel ingewikeld. Ga naar menu, dan instelingen, systeem, fabrieksinstellingen herstellen. Daarna 'zenders opnieuw zoeken'.
Succes!
 
MissDK

Quote

jdg schreef:

Dat is niet zo heel ingewikeld. Ga naar menu, dan instelingen, systeem, fabrieksinstellingen herstellen. Daarna 'zenders opnieuw zoeken'.
Succes!



Bedankt!!!
 
Cor Rieuwers
Indien u het onderwerp niet langer wenst te volgen, dan kunt u op de link 'Volg dit onderwerp niet langer' klikken. U vindt de link bovenaan in het betreffende onderwerp.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan de link 'Volg dit onderwerp niet langer"

Gr Cor Rieuwers
 
MisterSenseo
Direct boven het eerste onderwerp,de topicstarter ( dat bent u zelf ) ziet u een blauwe balk met daarin links het woord "netwerkfout" en rechts "volg dit onderwerp niet langer" in zwart...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerkfout', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie