obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen verbinding tussen modem en router
Kroon
dat ga ik zo even proberen

De laptop van een huisgenoot maakt wel gewoon verbinding.
Het ligt dus waarschijnlijk aan mn laptop.
Zijn mn drivers verouderd ofzo
Ik heb een hp pavilion dv6700
 
MisterSenseo
Zou goed kunnen,normaal is het zo dat je een goed werkend systeem niet moet upgraden maar als je problemen hebt kun je het best gaan zoeken naar een driverupdate.
Ikzelf update nooit als ik geen problemen heb,maar ik heb vernomen dat de automatische Windows Update voor grote ellende kan zorgen wat betreft drivers van laptops en dergelijke.
In elk geval wel een slim idee om een 2e machine te testen,daarmee sluit je uit dat het aan je router ligt,weer 1 probleempje minder.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Kroon
Flex! probleem opgelost
Nieuwe driver voor mn netwerk adapter en ik heb weer internet.
Bedankt voor de hulpGrin
 
MisterSenseo
En wéér een tevreden klant...........Pfft
Gelukkig dat het werkt,veel plezier ermee en bedankt voor de feedback.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding tussen modem en router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie