obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
2e digitale recorder geen ontvangst
jvdzwan
ik heb sinds kort een alles in 1 pakket van Ziggo en heb hierbij een nieuwe interactieve recorder met smartcard genomen (in de woonkamer werkt dat allemaal prima en goed), ik had al een digitale Samsung recorder met kaart en heb deze verhuist naaar de slaapkamer, echter als ik via de TV de analoge en digitale zenders laat lezen dan zie ik ca 25 analoge zenders en ca 260 digtale zenders voobij komen. Als ik deze echter wil starten va digitale TV dan krijg ik alleen Nederland 1 en andere zenders zegt hij dat de service digitaal versleuteld is. Als ik een setup doe op mijn digitale recorder met ik hoop de juiste frequentie opgave dan ziet hij geen enkel radio of tv kanaal, dus het is ook logische dat ik niks kan aanklikken. Wie weet wat hier fout gaat want Ziggo is onbereikbaar.
 
Monteur_kees
indien de kaart via mijn-ziggo is geactiveerd kan het tot 24 uur duren voor deze werkt

probeer de kaarten eens om te wisselen
dus die van de woonkamer in de decoder op de slaapkamer
en als je wilt weten of deze al goed is even postcode en huisnummer en smartcard nummer
via een Persoonlijk Bericht


Quote

jvdzwan schreef:

ik heb sinds kort een alles in 1 pakket van Ziggo en heb hierbij een nieuwe interactieve recorder met smartcard genomen (in de woonkamer werkt dat allemaal prima en goed), ik had al een digitale Samsung recorder met kaart en heb deze verhuist naaar de slaapkamer, echter als ik via de TV de analoge en digitale zenders laat lezen dan zie ik ca 25 analoge zenders en ca 260 digtale zenders voobij komen. Als ik deze echter wil starten va digitale TV dan krijg ik alleen Nederland 1 en andere zenders zegt hij dat de service digitaal versleuteld is. Als ik een setup doe op mijn digitale recorder met ik hoop de juiste frequentie opgave dan ziet hij geen enkel radio of tv kanaal, dus het is ook logische dat ik niks kan aanklikken. Wie weet wat hier fout gaat want Ziggo is onbereikbaar.
 
jvdzwan
Dank voor je antwoord maar de kaart werkt normaal eindelijk heb ik nu contact gehad met de hd. Conclusie is dat het signaal niet sterk genoeg is en ik maar een versterker moet kopen. Te gek voor woorden ze hebben een nieuwe aansluiting gemaakt in de meterkast en hier zit al een versterker in en zal 15 mtr moeten kunnen overbruggen, de afstand werkelijk is ca 4 meter. Nu weer een versterker kopen voor 60 euro, ik hen ook al 50 euro uitgegeven voor een home afapter voor internet omdat mijn pc op zolder staat en het modem in de meterkast ook de telefoon heb ik moeten aanpassen voor 30 euro. Ik ga alles wel weer opzeggen en neem maar glasvezel dit bedrijf neemt haar nieuwe klanten totaal niet serieus.
 
Monteur_kees
Indien je decoder alle zenders gevonden heeft en dan vervolgens alleen maar nederland 1 laat zien
zegt nog niets over je signaal sterkte zie eerdere post

Maar goed in ieder geval veel kijkgenot
mvg Piotje


Quote

jvdzwan schreef:

Dank voor je antwoord maar de kaart werkt normaal eindelijk heb ik nu contact gehad met de hd. Conclusie is dat het signaal niet sterk genoeg is en ik maar een versterker moet kopen. Te gek voor woorden ze hebben een nieuwe aansluiting gemaakt in de meterkast en hier zit al een versterker in en zal 15 mtr moeten kunnen overbruggen, de afstand werkelijk is ca 4 meter. Nu weer een versterker kopen voor 60 euro, ik hen ook al 50 euro uitgegeven voor een home afapter voor internet omdat mijn pc op zolder staat en het modem in de meterkast ook de telefoon heb ik moeten aanpassen voor 30 euro. Ik ga alles wel weer opzeggen en neem maar glasvezel dit bedrijf neemt haar nieuwe klanten totaal niet serieus.
 
kobus1960
Als je interactief genomen hebt, dan heb je toch ook de Tratec versterker in het
pakket gehad? Zit de boel wel goed aangesloten, het moet namelijk geen enkel
probleem zijn, ook niet op 15 meter. Hier gaat het zelfs over 25 meter perfect.
Zie even het onderschrift, klikkerdeklik, voor een goed werkende installatie.
Mieter daarbij de draaidoos die bijgeleverd is (met dat schakelaartje erin) het
liefst richting naar de Beringzee of nog verder. Niet gebruiken!!

Die crabfishers komen ze weleens tegen, dus zover is te doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e digitale recorder geen ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Advertentie