obey-robots.txt
09 December 2016, 18:24
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

s' nachts tussen 23:00 uur en 08:00 s'ochtends geen internet, geen telefoon en geen digitale

cmalin
Sinds het overstappen naar Ziggo Alles-in 1 op 05 augustus 2011 hebben wij elke nacht tussen 23:00 uur en 08:00 s'ochtends geen internet, geen telefoon en geen digitale TV ontvangst. Wel analoge TV.
Ik ben benieuwd of er nog meer Ziggo Alles in 1Extra klanten dit probleem hebben.

Edit MOD, stem mogelijkheid verwijderd, geen keuze.
Gewijzigd door kobus1960 op 13-09-2011 11:37
 
kobus1960
Dit is wel heel apart, er zit niet ergens in huis een schakelklok waarop
óf het modem óf de versterker is aangesloten? Domme vraag wellicht,
maar het is voorgekomen. Kijk het even na voor de zekerheid, straks
komt er een monteur en draai je zelf voor de kosten op.
 
cmalin
Er zijn al twee keer monteurs van Ziggo langs geweest, uiteraard overdag, ze hebben de aansluiting (gemonteerd door de installatiemonteur van Ziggo) vervangen, de verdelerkast in de kast op straat vernieuwd, in de kabel op straat zijn twee oude lassen door monteurs van Koning en Hartman vervangen...zij en ik hebben uiteraard gecheckt of er ergens een schakelklok tussen zit, is dus niet het geval. Morgen komt een derde monteur een door mij gevraagd nieuw modem (ubee EVW3200) het geleverde modem (Cisco EPC 3925) vervangen. Door het klachtenmanagement van Ziggo is mij vandaag beloofd dat, indien dit ons probleem ook niet verhelpt, een Senior monteur wordt ingeschakeld. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit probleem!
 
kobus1960
Je bent de eerste die hier met dit probleem komt, erg vreemd.
Ik heb nog even in de modem setup zitten neuzen, daar kan je
een Parental control inzetten, dat wil zeggen, en van/tot tijd
inactief. Maar dat houdt nog niet in dat je telefonie en je digitale
tv signaal wegvalt, dus dat kunnen we wegstrepen, hou ons op
de hoogte!!
 
Monteur_kees
maar wat is dan de status van de lampjes op het modem tussen 23:00 en 08:00 uur
branden deze dan wel zoals ze het overdag tussen 08:00 en 23:00 uur doen ?
en eventueel een ander stopcontact ?

ik heb al eens eerder meegemaakt dat de stopcontacten op afstand bediend werden er was dus geen tijdklok zichtbaar
maar er zat een radiografische onvanger netjes weg gebouwd


cmalin schreef:

Sinds het overstappen naar Ziggo Alles-in 1 op 05 augustus 2011 hebben wij elke nacht tussen 23:00 uur en 08:00 s'ochtends geen internet, geen telefoon en geen digitale TV ontvangst. Wel analoge TV.
Ik ben benieuwd of er nog meer Ziggo Alles in 1Extra klanten dit probleem hebben.

Edit MOD, stem mogelijkheid verwijderd, geen keuze.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset
 
kobus1960
Na nog eens overpeinzen, ik heb een keer gezien dat het door het automatisch
overschakelen van dag naar nacht stroom, een schakelfout gemaakt werd in een
huis installatie. Klinkt absurd, maar hier ging het om iets in een keuken, zelfde
verhaal. Bleek toen een installatiefout door een onderaannemer van Eneco.

jajajajaja, klinkt bizar, maar zulkse dingen gebeuren. GrinCoolPfftFrownSadAngry
 
cmalin
Als de modem elke dag op dezelfde tijd zou uitvallen (DS-lampje gaat dan knipperen) zou ik het ook in die richting zoeken. Gisteren werkte alles weer om 09:30 uur en werd ik al om 21:30 uur eruit gegooid, vanochtend had ik om 07:40 uur weer signaal. Dus de tijden van offline en online verschillen elke dag. Ik had verleden week dinsdag tot 15:00 uur geen signaal en toen opeens weer wel. Ik verdenk eerlijk gezegd de technische afdeling Ziggo zwaar ervan dat zij de infrastructuur voor Ziggo Alles-In 1 Extra niet op orde hebben en de uren van uitval gebruiken om daaraan te werken. Een helpdeskmedewerker heeft mij dit ook ingevluisterd!
 
kobus1960
Dan zouden er op de diverse forums meer van deze klachten
moeten zijn denk je niet? Welke postcode heb je?
 
veloci
De techische helpdesk medewerker weet echt helemaal niets van de infrastructuur. Ik denk dat hij/zij zo maar wat heeft gezegd.
Ik denk dat je gewoon bij de buren moet vragen of ze er ook last van hebben.
En daarbij zegt dat DTV ook uitvalt, wel vreemd want dat staat los van internet/telefonie.

Wel interessant, ben benieuwd naar de oplossing!
 
cmalin
Monteur van Ziggo is net vertrokken, hij heeft de versterker Tratec FRA-752/N vervangen door een nieuwe en de Cisco modem vervangen door een ubee EVW3200. Alles werkt nu en ik ben zeer benieuwd of dit de komende nacht ook zo is. De monteur zal mij morgenochtend daarover bellen, en ik zal ook hier op het Forum melden of mijn probleem is verholpen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 's' nachts tussen 23:00 uur en 08:00 s'ochtends geen internet, geen telefoon en geen digitale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo 2 09-12-2016 18:17
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:24:02
| Zippo01:19:52
| Desmark04:30:38
| Tomar05:55:54
| Black Tiger06:03:49
| knilleske06:20:13
| gerrelle07:43:41
| Gilex07:48:54
| kezeltje08:53:00
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan