obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Al sinds oktober 2011 slechte beeldkwaliteit digitale TV.
Harmsen
Wij wonen in postcode gebied 2662 en kampen nu ongeveer een maand met slechte beeldkwaliteit op onze TV. Wij kijken digitaal. Het is vooral erg bij de kanalen van RTL en locale omroepen. We hebben gebeld met Ziggo, maar die geeft aan dat het niet aan hun diensten kan liggen. Volgens Ziggo is het de bekabeling of een externe bron. Nu hebben wij nooit last gehad van slechte kwaliteit en heb ik twee jaar geleden al mijn kabels in het hele huis vervangen door nieuwe kabels en een versterker van Hirschmann.
Waarom krijg ik alleen het aanbod van mijn leverancier om op eigen kosten een monteur te sturen en gaan ze niet eerst op zoek naar de bron en dan pas praten over de kosten?
Ik denk er sterk over om over te stappen naar een andere leverancier, want in mijn optiek krijg ik nu weinig service voor bijna 80euro per maand!

Hebben nog meer mensen hier last van?
 
MisterSenseo
Beste Harmsen :
Klik in mijn onderschrift op "interactieve tv" en halverwege dat .pdf bestand zie je dan een tekening zoals het aangesloten moet worden,waarbij het dus niet uitmaakt of je wel of geen interactieve tv gebruikt.
Deze tekening is onder alle omstandigheden de beste aansluitmethode,door velen door ervaring als zijnde bewezen de enige methode die echt probleemloos werkt.
Zonder UMU01 draaisplitter,een bi-directional versterker direct op wandcontactdoos,op minimaal 50 cm en maximaal 1,5 meter en daarvanuit naar modem en tv's.
Als dit helemaal correct aangesloten zit met de juiste apparatuur en het werkt nog niet naar behoren,dan horen we het hier graag en kunnen we misschien via een omweg toch iets van Ziggo gedaan krijgen.
Probeer eerst bovenstaande tips,check alles op foutieve connecties of losse contacten,corrosie e.d,knip desnoods een cm van alle kabels af en monteer de F-connectoren opnieuw aan de kabels,kwaad kan het nooit......Wink

Succes en we horen graag de afloop,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al sinds oktober 2011 slechte beeldkwaliteit digitale TV.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie