obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Cisco modem van ziggo wifi probleem
Benssallam
Hallo luitjes,

nou ik heb nu dus sinds eind november alles in één extra van ziggo... Ik ben sinds gisteren zeer ontevreden hierover de televisie is prima maar het internet wil niet altijd even lekker meewerken, de wifi werkt niet meer om 1 of andere onduidelijke reden... Zou iemand mij kunnen helpen of kunnen uitleggen waarom ik op mijn tablet pc en smartphone geen goeie/normale/ uberhaupt verbinding kan maken met de wifi van het modem maakt niet uit of ik boven buiten binnen ernaast of eronder zit... dit probleem doet zich voor sinds gisteren. kabel internet in de computer zoals jullie kunnen lezen werkt in principe prima.

Mijn vriendelijke verzoek: HELP!?!?!?!?
 
BMP
Stroom er al even af gehad?

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Benssallam
Allang gedaan meerdere malen modem aan uit voor 10 sec dat soort gedoe etc etc maar heb of hele slechte frequentie waardoor die em soms wel soms niet pakt en anders gewoon helemaal niks....
 
BMP
misschien last van andere frequenties die interfentie veroorzaken
installeer inssider http://www.metageek.net/products/inss.../download/ anders even en kijk of er niet een beter frequentie in de router in te stellen is.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MaXMhZ
Dingen als DECT basis stations, mobieltjes etc. kun je beter uit de buurt van een WiFi modem houden.

Indien mogelijk, probeer de 5GHz band te gebruiken in plaats van de standaard 2,4 GHz band, en probeer een redelijk vrij kanaal in te stellen. Kijk ook na of de firewall misschien te streng in is festeld, en of de SSID (netwerk naam) niet de standaard naam is.

Alles in een extra is in principe te snel voor WiFi.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco modem van ziggo wifi probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie