obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Wel beeld maar geen geluid
ehoringa
Hallo,

mijn dochter was aan het wii en, en dan gebruiken wij een ander afstands bediening en die zet je op ext3.

maar als je dan weer gewoon interactive tv wil zien, neem je het ziggo afstandsbediening ter hand.

alleen dan heb ik geen geluid maar wel beeld, het geluid komt dan nog van die andere afstandsbediening waar je hem dan op staan hebt.

van alles geprobeerd maar ik krijg geen geluid met de ziggo afstands bediening (batterijen net vervangen).

Wie kan mijn helpen.
BVD
Ellen H
 
Monteur_kees

Quote

ehoringa schreef:

Hallo,

mijn dochter was aan het wii en, en dan gebruiken wij een ander afstands bediening en die zet je op ext3.

maar als je dan weer gewoon interactive tv wil zien, neem je het ziggo afstandsbediening ter hand.

alleen dan heb ik geen geluid maar wel beeld, het geluid komt dan nog van die andere afstandsbediening waar je hem dan op staan hebt.

van alles geprobeerd maar ik krijg geen geluid met de ziggo afstands bediening (batterijen net vervangen).
Afhankelijk van het type tv toestel kan het wel eens helpen om de rode knop
in te drukken zodat een andere audio spoor gekozen word

mvg, piotje

Wie kan mijn helpen.
BVD
Ellen H

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel beeld maar geen geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie