obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheid Ziggo plus langzaam? [Opgelost!]
veloci
Fijn om te horen dat het probleem boven water is Smile
 
Black Tiger
Yep, en dat met Avira is ook gefixed, heb die webprotectie gedeinstalleerd.

Bedankt voor het meedenken!
Greetings, Black Tiger
 
MaXMhZ
Probbeer eens ESET NOD32 voordat je besluit Avira aan te schaffen. Niet dat Avira slecht is hoor. Ik gebrui NOD32 al jaren zonder veel problemen. Ze hebben een 30-dagen probeer versie en ook een online scanner. http://eset.com

In principe zou je genoeg moeten hebben aan de router firewall en een goede AV op de computer(s).
 
Black Tiger
Thanks, NOD32 heb ik in het verleden jarenlang gebruikt gehad, veelal tot tevredenheid. Ben vergeten waarom ik hem toen gedeinstalleerd heb. Had volgens mij iets doorgelaten waar ik niet blij mee was, maar ik weet het niet meer zeker. Kan ook zijn dat m'n "aangepaste" versie niet meer wilde updaten.Grin

Overigens ga ik Avira niet aanschaffen, gewoon de free versie draait altijd, nog nooit last gehad. Enige nadeel is elk jaar effe nieuwe versie installeren, maar dat mag de pret niet drukken.

Toch bedankt voor de tip!
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Ik heb NOD32 eraf gegooid omdat m'n thuisnetwerk onder Windows 7 niet
lekker liep, d.w.z. PC's met een andere scanner dan NOD32 werden keihard
geblokt. Nu AVG op mijn pc, Avira op de laptops. totaal geen problemen.

Mooi dat het opgelost is, zo leren we met z'n allen elke dag hier. Grin
 
MaXMhZ
Als je nod32 met een goede un-installer verwijderd kun je iedere maand een verse probeer-versie draaien Wink
 
kobus1960
NOD32 weg, AVG pro versie erop, top. Wink Vinny27 versie van Spotplanet. Wink
 
BMP
Mja zo heeft ieder zijn eigen voorkeuren, doe mij maar een oliebol GrinGrinPfftPfft
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Black Tiger
@MaxMhz, elke maand opnieuw installeren vind ik ook weer wat vele van het goede, er is inmiddels ook wel weer een nieuw updateding uit wat wel werkt.

Maarja, ik wijzig niet gauw iets waar ik tevreden over ben en Avira Free is lekker licht en draait inmiddels alweer minstens 3 jaar.

Dus ik hou het daar bij en ga fijn met BMP oliebollen eten, ik heb hier nog wel een ketel met slaolie staan en nog een pak meel van een kilo, dus genoeg voor iedereen.Wink
Greetings, Black Tiger
 
MaXMhZ
Mjam verse oliebollen. Jammer dat het zo lang blijft stinken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Ziggo plus langzaam? [Opgelost!]', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie