obey-robots.txt
28 Juli 2014, 14:18
Navigatie
Ledenenquête
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 100% 26% [16 stemmen]
26% [16 stemmen]

Upload tenminste 75%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 75% 13% [8 stemmen]
13% [8 stemmen]

Upload tenminste 50%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 50% 43% [26 stemmen]
43% [26 stemmen]

Upload tenminste 25%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 25% 16% [10 stemmen]
16% [10 stemmen]

Upload zoals nu +/- 10%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload zoals nu +/- 10% 2% [1 stem]
2% [1 stem]

Stemmen: 61
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02-01-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
 Onderwerp afdrukken

Interactieve HD recorder voor € 199 ipv € 99

AndyB
Ik heb een klacht over levering van de interactieve HD recorder van Ziggo. Die is verkrijgbaar voor € 99 als men overstapt naar Ziggo Alles-in-1.
Door, zoals Ziggo het noemt, overweldigende belangstelling is deze een aantal weken niet leverbaar geweest. Het moment dat ik overstapte was zo’n moment dat er niet geleverd kon worden. Nu is de decoder weer leverbaar en ik had verwacht dat Ziggo klanten die overgestapt zijn in de tijd dat zij niet konden leveren het aanbod zouden doen om deze alsnog voor € 99 aan te schaffen. Dit is helaas niet het geval. Na telefonisch contact blijkt dat Ziggo klanten zoals mijzelf wel tegemoet wil komen door de decoder aan te bieden voor € 199 ipv de consumentenprijs van € 459 maar ik vind dit een sigaar uit eigen doos. Als de decoder nl. wel beschikbaar was geweest op het moment van overstappen, had ik deze voor 100 euro minder aan kunnen schaffen.
 
Ziggo Gebruikers
Questor
Beste AndyB,

Volgens mij heb jij een contract gesloten met Ziggo waarbij de actievoorwaarde is dat zij voor 99,- euro een decoder zouden leveren. Tenzij er bij de actie vermeld staat wanneer deze afloopt (datum of op=op actie), heb je recht op een decoder voor 99 euro. Gezien Ziggo nog steeds de decoder voor 99,- aanbiedt lijkt het mij dat de actie niet verlopen is. Ik ken de details van het contract niet, maar volgens mij is de overeenkomst zoals deze aangegaan is bij het afsluiten van het contract bindend. Zij zijn verplicht voor 99,- euro de decoder of een gelijkwaardige decoder aan te bieden.
 
veloci
... en dus kun je de interactieve recorder niet eissen als de actie niet loopt tijdens de bestelling.
De actie voor de interactieve recorder is sinds september tot en met januari niet geweest.
Nu loopt de actie weer wel, en nu kunnen nieuwe alles in 1 klanten de interactieve recorder bestelen voor 99,- en bestaande alles in 1 klanten de interactieve recorder ook weer bestellen voor 199,-
 
Questor
Als de decoder toen niet aangeboden werd en dus niet in het contract vermeld staat dan houdt het idd op.
 
AndyB
Ik wil de decoder helemaal niet eisen en op het moment dat ik de overstap maakte liep de actie als zodanig niet omdat er geen decoders voorradig waren.
Wat ik wil zeggen is dat ik vanuit Ziggo de coulance had verwacht dat nieuwe alles-in-1 abonnees die de overstap hebben gemaakt in de periode dat er niet geleverd kon worden, nu alsnog de mogelijkheid krijgen om dit apparaat voor 99 euris aan te schaffen. Net als ieder ander die vóór de leveringsproblemen naar alles-in-1 zijn overgestapt en ook nu weer overstappen.
Ik vind het iets te kort door de bocht om te zeggen, ja je bent dan wel een nieuwe klant maar je hebt de botte pech dat je over bent gestapt op het moment dat ons magazijntje met interactieve decoders leeg was…
Blijkbaar willen ze je heel graag als nieuwe klant maar als je eenmaal klant bent dan ben je opeens iets minder interessant.
 
kobus1960
Als je aan kan tonen, op papier, dat ten tijde van jouw overstap de actie
daadwerkelijk liep, zou je rechten hebben. Liep de actie op dat moment niet,
om wat voor reden dan ook, én is dat duidelijk gemaakt, heb je niets.

Je hebt het ook vaak met auto's, vandaag € 8000,- met airco, overmorgen
is ie zonder airco maar met LM velgen. Het is de waan van de dag.
 
AndyB
Als ik een vergelijking moet maken, doe ik dat maar met een jas die ik vandaag voor het volle pond koop en die volgende week in de uitverkoop gaat. Wanneer ik dan terug ga naar de winkel krijg ik het verschil terug…
 
kobus1960
Uit je antwoord blijkt dus dat ten tijde van je overstap
de actie niet aan de gang was. Dank voor de helderheid.Wink
 
AndyB
Maar dat stond uiteraard ook al in de originele postFrown
 
mailman
Eind juli wilde ik overstappen naar Ziggo vanwege slechte kwaliteit door mijn toenmalige leverancier. Ik wilde gebruik maken van de incentive van E 99 voor de I-TV decoder. Deze was destijds uitverkocht. Uiteindelijk heb ik een HD ontvanger er voor in de plaats gekregen (Kosten hiervoor keurig gestorneerd op de factuur overigens...). Ik heb toen aangegeven dat ik toch graag gebruik wilde maken van de I-TV aanbieding wanneer deze weer beschikbaar was en wel voor de aanbiedingsprijs van E99. Ik kon er op rekenen, want ik had immers recht op die korting werd mij verteld. Dit zou in november weer zo zijn. Eind november heb ik gebeld, verwachtte uitlevering van de decoder; Januari 2012. Wel kon ik mijn emailadres achterlaten zodat ik bericht zou krijgen wanneer de decoder weer leverbaar zou zijn. Twee weken geleden (ongeveer) kreeg ik inderdaad een mail, maar ook met de mededeling dat ik deze kon aanschaffen voor 199, omdat ik inmiddels een bestaande klant was..... Ik wacht nog op uitsluitsel n.a.v. mijn telefoontje hierover, maar heb slechte hoop dat ze mij decoder alsnog voor 99 gaan aanbieden. En nergens in de notities is iets van harde afspraken terug te vinden. Aangezien ik te goeder trouw heb gehandeld vrees ik dat ik gewoon 199 zal moeten betalen uiteindelijk. Fair is fair trouwens...het betrof destijds een op=op aktie.....
Feitelijk hebben ze gelijk met de manier waarop ze handelen. Erg klantvriendelijk vind ik het niet. Dit komt m.n. omdat ze toezeggingen doen die ze niet waarmaken. Ziggo heeft de toezegging gedaan dat ze mijn "klacht" in overweging nemen en dat ze voor 10 februari met uitsluitsel komen. Indien ik antwoord heb zal ik een update plaatsen.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve HD recorder voor € 199 ipv € 99', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ruimte voor eigen website? Webspace 5 26-06-2014 11:50
'Ziggo verhoogt snelheden per 1 mei voor alle abonnees' Ziggo nieuws 76 25-05-2014 11:03
Krijgen niet waar we voor betalen Klacht over Ziggo 66 08-05-2014 23:06
Ziggo test nieuwe omgeving voor nieuwsgroepen/usenet! Nieuwsgroepen 7 16-04-2014 18:16
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen 2 05-04-2014 12:04
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord




Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
kobus1960< 5 mins
Hoefnix00:49:19
BMP01:09:29
Puma01:48:29
Bitfreak03:31:53
Desmark04:03:53
Zippo04:35:15
CallofDuty07:01:02
Gilex07:05:53
Hax0r4d11:50:56
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

20-07-2014 12:26
Hier ook tropisch warm, zowel gisteren als vandaag.

19-07-2014 18:55
Pffff de mussen vallen van het dak Cool

18-07-2014 16:38
zo, telefonie werkt ook al, best wel vlot de overnames,

14-07-2014 18:42
Internet en Tv zal geen probleem zijn. Misschien wel je telefoonnummer, het kan even duren voordat die geporteerd is. Welkom bij de Ziggo Club. Cheer

14-07-2014 16:57
we zijn er nog mee bezig die overstap, eind deze maand zou het in principe klaar behoren te zijn, ff afwachten,..... Helpless