obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
storing op CI+module
reneknop
Heb een nieuwe tv van sharp gekocht de LC32LE630E en gelijk een CI+ module erbij gekocht.
Heb de CI+ module geinstalleerd zonder problemen maar nu krijg ik 1a2 keer per avond inbeeld gecodeerde zenders (heb dan geen beeld meer) moet dan TV uitzetten en weer aan dan heb ik weer beeld voor hoelang het duurt.
Heb de installatie al een paar keer uitgevoerd maar helpt niet.
Heeft iemand hier een oplossing voor??
B.V.D Rene
 
MisterSenseo
Via "handmatig zenders zoeken" kijken hoeveel signaal je hebt, als dat minder dan 70% signaal en minder dan 100% kwaliteit geeft, is je bedrading niet in orde.
Dit kan heel goed de storing geven, check dit en verhelp dit door alle stekkers te controleren op perfecte aansluiting en geen aanslag op de kernen.
Knip desnood van alle kabel-einden een cm af en monteer de stekkers er opnieuw aan.
Bij een kabel-lengte van meer dan 7 meter is het raadzaam een retourgeschikte versterker te gebruiken en de kabel dan aansluiten op en 10 meter uitgang, dan zit je safe.
Hoger mag, is niet echt nodig.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
reneknop
Ok ik ga het nakijken en dan verder proberen.
Dank
 
Zippo
Dit kan ook veroorzaakt worden door een aardlus, zorg ervoor dat alle kabel goed contact maken. Als ergens de massa van een coaxkabel niet goed contact maakt kan dit het probleem veroorzaken.

Raak maar eens een metaaldeel aan van je coaxkabel (bij de plug), ervaar je een tinteling dan heb je een aardlus.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing op CI+module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie