obey-robots.txt
09 December 2016, 18:29
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Traag internet Ubee EVW3200 WiFi

michael93
Na deze installatie van de moden haalde ik 30mbs downloadsnelheid .
na 2 dagen werd de snelheid al snel minder nu haal ik soms nog maar 0.7 mbs downloadsnelheid.
1841314438
1841318883
Gister kon ik via de computer niet eens me router inkomen ook geen internet portforwarden heeft hij nooit gedaan... heb hem de hele nacht uit het stop contact gehaalt en vanochtend er weer ingedaan maar het beelf evensloom .
 
MisterSenseo
Heb je getest met een andere pc ( bedraad ) ?
Dit lijkt me een probleem in jouw pc.........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
GWO123
Ik heb hetzelfde, alleen met een niet-WiFi Ubee modem. Ineens heb ik in plaats van 50Mbps ineens 5Mbps, en dan mag ik mijn handen nog dichtknijpen. Soms komt de snelheid ook uit op de waarde de michael93 vondt. Upload snelheid blijft echter 7 tot 8Mbps. (Speedtest.net). Resetten van de modem had geen effect. De connectie lag er vanmorgen ook geheel uit, en dat heeft de reset in ieder geval wel verholpen.
Verschillende servers servers geprobeerd bij Speedtest.net, met grofweg hetzelfde resultaat. Andere WiFi router geprobeerd: geen verschil. Een Apple TimeCapsule gaf ook hetzelfde beeld. Om zeker te zijn ook nog geprobeerd met een PowerLine verbinding, waar ik nogmaal zo'n 30Mbps mee haal. Zelfde verhaal.

Ik heb zo'n vermoeden dat het dus geen PC issue is, maar een Ziggo probleem. Postcode-gebied is trouwens 7442.
 
Zippo
Kaspersky firewall?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
GWO123
Nope. Windows firewall, maar die zit niet in de weg. Het is geen lokaal issue, want ik heb ernaast nog een laptop met hetzelfde euvel. Ik zal zo nog proberen om de Ubee te vervangen door een Cisco EPC3925 (heb die nooit eerder goed aan de praat kunnen krijgen), maar mijn onderbuikgevoel zegt dat de problemen er alleen maar groter door worden.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 18 2012 18:16:49:
Update: ik heb de Ubee vervangen door de Cisco. De losse WiFi router is daardoor ook komen te vervallen. Resultaat: met WiFi dicht bij de modem: 60Mbps download. Upload snelheid is nog steeds normaal. Met de WiFi op de eerste verdieping haal ik nog steeds een 35-40Mbps. Het *lijkt* er dus op, alsof de Ubee spontaan een probleem begon te krijgen, of dat Ziggo mogelijkerwijs de prioriteit van bepaalde modems kan aanpassen? Dat, of doodgewoon toeval...
Gewijzigd door GWO123 op 18-03-2012 18:16
 
michael93
MisterSenseo schreef:

Heb je getest met een andere pc ( bedraad ) ?
Dit lijkt me een probleem in jouw pc.........


er is niets mis met mijn pc want hij deed het eerst wel gewoon normaal.
 
GWO123
Nog een update: ondertussen is de snelheid weer lager geworden. Ik haal nog slechts 6Mbps (als ik geluk heb). Gemiddeld zit ik tegen de 3.5 aan te hikken. Ik kan me niet bedenken wat er lokaal mis zou kunnen zijn. Zonder wijzigingen lokaal van 60Mbps naar 3.5 knallen...
 
Zippo
michael93 schreef:

er is niets mis met mijn pc want hij deed het eerst wel gewoon normaal.


Maar je omgeving kan wel veranderen. Daarom is het wel belangrijk te weten of je draadloos werkt. Dan kan de snelheid zomaar inzakken door een sterk signaal in de buurt. Download Inssider en zoek een vrij kanaal.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
michael93
ik werk zowel met draad en zonder en is allebei traag

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 18 2012 20:44:40:
Het licht hem aan de wireless in de modem zelf als ik deze uit schakel dan gaat me internet weer naar normale snelheid toe Bedank voor je hulp zippo

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 18 2012 20:48:06:
output power op 25% gezet van wireless en alles functioneert weer normaal op draad iniedergeval
Gewijzigd door michael93 op 18-03-2012 20:48
 
Zippo
Is je wireless wel beveiligd? Het lijkt erop alsof iemand daar op flink zit te downloaden en er geen bandbreedte meer over is voor jezelf.

Ook kan het wifi gedeelte in je bedrading instralen en voor problemen zorgen. In dat geval de draden eens anders neer leggen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet Ubee EVW3200 WiFi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Wifi Snelheid 15 26-10-2016 18:09
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 5 22-10-2016 22:23
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:28:51
| Zippo01:24:41
| Desmark04:35:27
| Tomar06:00:43
| Black Tiger06:08:38
| knilleske06:25:02
| gerrelle07:48:30
| Gilex07:53:43
| kezeltje08:57:49
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan