obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Slot CI
johan11941
Goedendag, wie kan mijn helpen, ik hen een Samsung 20A350 daar zit een COMMON INTERFACE slot bij, maar deze krijg er niet in, hoe kan ik dat oplossen.
johan1276
 
Nicholas
Heb je nou al digitaal beeld op die andere samsung?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
johan11941
Bedankt, ja het is kelukt, een grandioos beeld, maar nu mijn eigen TV, als ik hem nu aan heb dan is het geluid en beeld vroeger als met de andere digitale, vandaar de vraag over het CI slot wat ik ook daar bij heb, maar hij gaat er niet in, het lijkt wel of hij niet past, maar zat er bij, want ik heb boven er ook een staan als monitor op de computer van mijn ego (de zelfde) en daar past die ook niet in.
 
Nicholas
Voor zover ik snel even kan zien wordt er bij die 20a350 een appart ci slot geleverd die je achter in de tv moet stoppen. Zit dus niet zoals bij overige modellen al ingebouwd in de zijkant van de TV.

Dat losse ci slot moet je eerst achter in je TV doen (zie handleiding) Dat moet gewoon lukken dus. En daarin moet dan weer een ci+ module met bijbehorende kaart.

Ik zou wel even voor de zekerheid checken of het spul ook allemaal door ziggo gecertificeerd is anders werkt het straks nog niet.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
johan11941
Bedankt, het zelfde systeem heb ik ook op mijn grote TV, de zelfde adapter en het zelfde achterkant, en de zelfde sticker met de zelfde tekst er op, dus hij zou er in moeten passen maar hij wordt ergens tegen gehouden, en bij de grote TV daar kon ik hem zo indrukken. en als het niet lukt moet ik maar een losse ontvanger nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slot CI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie